Kako je na novom poslu: Miloš Radović, Regional Key Account Manager, RIM Group HI Nevena Leskovac

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Miloš Radović, Regional Key Account Manager, RIM Group HI Nevena Leskovac

    • Ova godina je prinudila mnoge kompanije da u potpunosti promene način na koji funkcionišu. Koje su najveće promene i najvažnije lekcije koje je 2020. donela u svet prodaje?

    Na moju sreću ili na žalost čovečanstva, kompanija u kojoj radim je bila jedna od onih koje pripadaju granama privrede kojima je Covid bio „podrška“. RIM Group HI Nevena Leskovac je često imala izazov da pomognemo domaćem tržištu sa proizvodom više koji se tražio, pre svega mislim na kategorije dezinfekcije i higijene. Trebalo je biti vrlo praktičan, konkretan i brz u odlukama, novonastalu situacija svi smo dočekali relativno nespremni.

    • U dosadašnjoj karijeri radili ste i u agencijama i u kompanijama. Koje su prednosti a koje mane različitih načina poslovanja?

    Mišljenja sam da, pre svega, mladi ljudi mnogo mogu da nauče u agencijama, tu se stvara određena širina razmišljanja koju je teško naći u kompanijama. Vrlo je uzbudljivo kada istovremeno imate klijente koji proizvode motorne testere, proizvođača kafe i banku. Svako od njih ima svoj interes, ciljnu grupu, drugačije potrebe obraćanja, kanale komunikacije pa čak i jezik kojim se obraća, a vi morate što pre da proniknete u to šta je pravi benefit i sprovedete projekat. Svakako, sa iskustvom koje sakupite na taj način, kroz značajan broj uspešnih ili manje uspešnih kampanja i projekata, dođete u period kada znate kako da svo to iskustvo i znanje uložite u brend ili kompaniju u kojoj radite. Mislim da je to pravi put.

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili ga ne menjati uopšte, tj. biti veran jednoj firmi?

    Kontinuitet rada u jednoj kompaniji sigurno daje određenu zonu konfora, poznate osobe, procedure i poprilično predvidljivu budućnost. Poslodavci takođe ne vole velike promene na radnim mestima. Ipak, podsetio bih da svi, vrlo rado,u kolektiv prime i sa radošću najave ,,novo pojačanje“ koje iza sebe ima značajnog iskustva u više renomiranih kompanija. Dakle, da nema promena ne bismo ni postali dobri u svom poslu. Glasam za promenu dok se iskustva ne saberu i pronađe kompanija po meri.

    • Kako promena posla utiče na čoveka? Kako je na vas uticala? Elan? Entuzijazam? Strah?

    Kažu da je svaka promena stres za čoveka, a promena posla jedan od najvećih stresova. Ipak kod mlađih generacija to se značajno promenilo. „Promena radi promene“ nije rešenje ali smislen put iz jedne kompanije u drugu, promena radnog mesta zbog nadograđiivanja znanja je uvek poželjna. Uvek rado iščekujem prve kvartale i polugođa da bih sagledo i još jednom potvrdio da je dobro sto sam tu.

    • Kako je protekao Vaš prvi dan na novom poslu?

    U celodnevnom obilasku kolektiva i kompanije, sticanju opšte slike poslovanja sa direktorom kroz prijatnu konverzaciju. Tog prvog dana na poslu, iako bismo želeli sve da saznamo, najčešće ne znamo mnogo više nego predhodnog dana.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE