Kako je na novom poslu - Sam Harrington, menadžer za održivi razvoj, JYSK

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu – Sam Harrington, menadžer za održivi razvoj, JYSK

    • Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Ne postoji jedinstven odgovor na ovo pitanje. Za mene je važno da rastem i razvijam se zajedno sa kompanijom. Sve dok prepoznajem potencijal znam da mi je mesto tu gde jesam.

    • Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    U JYSK-u postoji opsežan uvodni program kroz koji se sistematski upoznajete sa poslovnom strategijom, kulturom kompanije i procesima rada u različitim odeljenjima. Verujem da prvi dan prolazi na vrlo sličan način za sve nas, u susretu sa novim kolegama i pokušaju da, za početak, upamtimo njihova imena.

    • Šta sve spada u posao menadžera održivosti?

    U poslednje dve godine preduzeli smo značajne korake u pravcu održivosti, a akcijama su prethodila vrlo detaljna merenja i analize sa ciljem smanjenja emisije CO2. Naš fokus je poboljšanje energetske efikasnosti i smanjenje otpada. Trenutno smo u procesu transformacije JYSK ambalaže u održiviji dizajn. Postepeno smo ukinuli PVC ambalažu i upravo radimo na tome da EPS ambalažu od pene zamenimo alternativama koje se mogu reciklirati.
    Dugi niz godina radimo sa najkredibilnijim svetskim eko-oznakama kako bismo osigurali da materijali od kojih su napravljeni naši proizvodi potiču iz odgovornih izvora. Sav naš drveni baštenski nameštaj je FSC sertifikovan, a svi ostali proizvodi od drveta biće do 2025. godine. Takođe, usmereni smo na obezbeđivanje hemijske sigurnosti, uz primenu OEKO-TEX za sertifikaciju tekstilnih proizvoda.

    • Koliko je danas ekološka odgovornost deo poslovnih planova kompanija?

    Sve više kompanija prepoznaje da je od presudnog značaja ispuniti očekivanja kupaca o održivosti, ići u korak sa konkurentima i biti ispred novog zakonodavstva koje zahteva ili podstiče održivije proizvode. JYSK ulaže značajne napore da aktivira svest naših partnera sa kojima sarađujemo. Mi smo maloprodajni lanac, pa su uticaji naših prodavnica na okolinu prilično mali u poređenju sa uticajem koji ima naš lanac snabdevanja. Iz tog razloga, angažovanje globalnih dobavljača i transportnih partnera zaista je važno.

    • Vi ste iz Amerike došli u Dansku, a iz start-apa u veliku kompaniju. Kako je izgledao taj prelazak, koje poslovno okruženje vam više prija? 

    Karijeru sam započeo u start-upu za biomaterijale Ecovative. Pre JYSK-a, radio sam u timu za ekološku odgovornost u kompaniji LEGO, gde sam bio odgovoran za održivu ambalažu. Prelazak u JYSK bio je prirodna stepenica. Generalno, rekao bih da je Evropa ispred SAD-a u pogledu društvene svesti o pitanjima zaštite životne sredine, korporativnog napretka ka održivosti i prelaska na obnovljivu energiju. I u Evropi i u SAD-u neke države su prilično napredovale u tranziciji ka održivijoj ekonomiji, dok druge tek počinju. Kompanije koje prodaju u SAD-u na neki način su u stanju da brže uvedu inovacije, jer možete doseći 328 miliona kupaca, a da pritome sledite samo jedan set pravila i komunicirate na jednom ili dva jezika. JYSK-ove prodavnice se nalaze u 51 zemlji, što je mnogo složenije.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE