Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Vera Vuković, Direktor Marketing i PR, British Motors

    Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili biti veran jednoj firmi?

    Ukoliko pronađete sebe u određenom kolektivu i zadržite žar za napretkom, smatram da je ostanak u jednoj firmi na duže staze sasvim logičan izbor. S druge strane, ne treba se plašiti promena. Ako osetite zasićenje i potrebu za novim izazovom, a to kompanija u kojoj ste zaposleni ne prepozna, tada je trenutak da krenete dalje. Posle gotovo sedam godina u Mercedes-Benzu, moja odluka je bila da krenem dalje. Bilo je hrabro, ali i zrelo.

    Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Bio je to 16. mart, praktično prvi dan kada je proglašena pandemija virusa kovid 19. Jako težak dan za mene, konfuzan, napet, u lošoj atmosferi, za koju nismo bili krivi ni ja ni novi poslodavac. Osećala se neizvesnost, otkazan je Sajam automobila, kao i dosta pratećih događaja iz kojih auto-industrija generiše najviše prodaja. Ipak, već 17. marta je sve bilo mnogo bolje, dobro smo se organizovali i jednostavno krenuli da radimo kao da sam deo tima mnogo godina unazad, a ne samo jedan dan.

    Koji je vaš savet kako se postaviti na novom radnom mestu prema novim kolegama?

    Otvorenost i dobra namera su ključ svega. Kolege koje su tu duže vreme morate uvažavati i biti spremni da čujete njihova iskustva. Iako sa sobom donosite i znanje i neke nove ideje, novu energiju, iskustva kolega koji su već u sistemu kojem se priključujete mogu vam mnogo pomoći.

    Promenili ste kompaniju, ali ne i industriju u kojoj radite. Kakve su vas specifičnosti i kakvi izazovi dočekali na novom poslu?

    Kompanija British Motors je deo poslovnog sistema u kojem smo spremni klijentima da pružimo takozvanu uslugu od 360 stepeni. Praktično, unutar jedne kuće imamo prodaju novih vozila iz premijum segmenta, polovnih vozila, finansiranje, osiguranje, servis, registraciju, tehnički pregled… Sve na jednom mestu. Taj sistem je relativno mlad i klijenti ga još uvek ne poznaju u dovoljnoj meri, te je glavni izazov za sve nas, a posebno marketing, da ih sa sistemom upoznamo na pravi način.

    Da li je ova pandemija promenila način poslovanja kada govorimo o načinu komunikacije? Koliko ova pandemija menja i vaš posao?

    Kada nema fizičkog kontakta, okrećete se drugim kanalima komunikacije. Taj prvi kontakt, gde animiramo postojeće i buduće klijente, sada teško može biti licem u lice, već smo više okrenuti digitalu. Naravno, odluke kao što su kupovina novog vozila iz premijum segmenta nisu afektne i ne donose se lako, stoga je u drugom i trećem koraku, ipak, potreban fizički kontakt, ali u kontrolisanim uslovima i uz sve mere bezbednosti. Svakako, sve ovo je izazov za moderne komunikacije i mi smo se tu uspešno snašli.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE