Kako je poznavanje gramatike dvojicu mladića učinilo MILIJARDERIMA?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je poznavanje gramatike dvojicu mladića učinilo MILIJARDERIMA?

    U školama su često govorili da je poznavanje gramatike naš odraz u društvu. Ipak, da li su ikada spomenuli da bi poznavanje gramatike moglo da vas učini milijarderima?

    Upravo je “ova veština” dvojicu mladih preduzetnika učinilo uspešnim ljudima.

    Kompanija Grammarly, osnovana 2009. godine, je od svojih osnivača, Ukrajinaca Maksa Litnina i Aleksa Ševčenka napravila milijardere. Uz pomoć programera Dmitra Lidera, ovu preduzetnici su napravili kompaniju koja može da ispravi vaše “neuredno” kucanje, gutanje slova, gramatičke greške itd.

    Ova kompanija učinila je od svakog od njih milijardere vredne po 4 milijarde dolara, ocenjuje Forbs.

    Osnivači imaju po 35% kapitala

    Prema podacima koje je prokupio Pitchbook, oko 22 odsto kompanije Grammarly je u vlasništvu investitora, dok Lider, programer i suosnivač drži udeo od jednog procenta.

    To znači da Litvin i Ševčenko imaju, prema proceni, po 35 odsto kapitala ove firme.

    Kako se navodi na Forbsu, ova kompanija je osporila njihove procene, ali navode i da nisu pružili nikakve dokaze da je drugačije.

    “Grammarly je privatna kompanija i mi ne otkrivamo distribuciju vlasništva”, rekla je PR kompanije Senka Hadžimuratović u mejlu.

    Na početku je cilj bio da pomognu učenicima i studentima

    Kompanija sa sedištem u San Francisku pokrenuta je pre više od jedne decenije kao proizvod koji ima za cilj da pomogne učenicima sa gramatikom i pravopisom i koji je zasnovan na pretplati.

    Od tada je evoluirao i napredovao, te se sada može koristiti za uklanjanje pravopisnih i gramatičkih grešaka prilikom poslovne korespodencije, u dokumentima i još mnogo toga.

    Ova kompanija funkcioniše po principu pretplate, ali ima i “premijum pakete” koji koštaju u rasponu od 12 do 30 dolara mesečno.

    Kako tvrde iz kompanije, oni svakog dana dopiru do 30 miliona ljudi, što preko aplikacija i veb sajtova, što preko društvenih mreža.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE