Kako je tehnologija transformisala poslovanje u vreme korone?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je tehnologija transformisala poslovanje u vreme korone?

    Kako bi se izborile sa pandemijom koronavirusa većina zemalja uvela je stroge restriktivne mere koje su rezultirale gašenjem ekonomija i velikim gubicima.

    U takvoj situaciji, mnoge firme bile su prinuđene da se okrenu tehnologiji kako bi preživele. Za te kompanije usvajanje „digitalnog načina razmišljanja“ postalo je presudno za opstanak.

    Troje rukovodilaca – David Fišer, glavni direktor prihoda kompanije Facebook, Lidija Fonseka, glavni direktor za digitalne tehnologije u kompaniji Pfizer i Tajger Tajagarađan, izvršni direktor kopanije Genpact, otkrili su kako je digitalna strategija bila presudna ne samo za opstanak tokom pandemije, već i za kretanje ka budućnosti u kojoj je tehnologija u prvom planu inovacija.

    Ovo su tri glavna zaključka:

    1. Zaokret ka tehnologiji biće trajan

    Tokom pandemije, kaže Fonseka, Pfizer je doživeo ogroman porast inovacija.

    „U našoj proizvodnji uveli smo inovaciju zasnovanu na virtuelnoj stvarnosti koja omogućava daljinsku dijagnozu i popravku naše opreme i u distribuciji, kompanija je razvila kontrolne table za praćenje i upravljanje lancima snabdevanja“, kaže Fonseka.

    „Dok razmišljamo o budućnosti rada“, kaže ona, „vidimo hibridnu, fleksibilnu budućnost, gde postoje inovacije koje smo naučili i primenjivali tokom pandemije i koje će sigurno preživeti postpandemiju“.

    2. Lični kontakt i dalje ima vrednost

    U okviru Facebooka, kako kaže Fišer, razgovori sa strane ili odnosi koji se grade su ti pomažu zaposlenima u rešavanju problema ili rešavanju sukoba.

    Zbog toga što pokušavaju da održe snažan osećaj kancelarijske kulture i ulažu mnogo vremena da to urade na pravi način, prilično su zabrinuti za napredak, kaže Fišer.

    3. Pandemija je redefinisala šta je moguće

    Zaposleni koji rade od kuće i kompanije koje na daljinu obavljaju transakcije sa potrošačima – sve je to promenilo način poslovanja ovih dana, kaže Tajagarađan.

    I dok su se kompanije u prošlosti sporo menjale, pandemija je iznudila priznanje da se te promene mogu i, u nekim slučajevima, moraju – dogoditi odmah.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE