Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako unaprediti poslovanje i komunikaciju zaposlenih

    Vodeća konsultantska kuća za nekretnine, CBS International, deo Cushman&Wakefield grupe, prezentovala je predstavnicima najvećih IT kompanija u Srbiji, trenutno raspoloživo stanje poslovnog prostora u Srbiji, kao trendove i težnje prilikom uređenja kancelarija. Na konferenciji održanoj u StartIt centru, regionalni rukovodilac sektora za izdavanje poslovnog prostora Bojan Jevtić, rukovodilac sektora za izdavanje poslovnog prostora, Milica Nikolić, i rukovodilac sektora project menadžmenta, Vera Lukić, objasnili su kakav je trenutni odnos ponude i tražnje kada je reč o novoizgrađenom poslovnom prostoru, ali i kako radni prostor može doneti bolju komunikaciju između zaposlenih i unaprediti njihovo poslovanje. Jevtić smatra da u narednih godinu dana neće biti značajnog menjanja cena zakupa, a uveren je da će tražnja i dalje biti stabilna.

    -Trenutni nivo renti već beleži blagi rast u odnosu na pre nekoliko godina, ali sa stalnim cikličnim kretanjem tržišta nekretnina, odnos ponude i tražnje počinje da diktira trend kretanja zakupnina – -rekao je Bojan.

    – U poređenju sa regionom, a najviše za Zagrebom, u odnosu na 3.5 odsto raspoloživog prostora, kao i malom ponudom, Beograd otvara vrata za nove investicije. Tržište Srbije iščekuje novih 135 hiljada kvadrata modernog poslovnog prostora koji je trenutno pod izgradnjom, a koji na tržište stiže do kraja 2020. godine – istakla je Milica.

    Tokom interaktivnog dela konferencije, učesnici su prisutnima približili koji su to najbitniji uslovi i elementi koji moraju biti ispunjeni kada dođe do promene i reorganizacije poslovnog prostora.

    -Najveća prednost u radu sa našim timom je ta što imamo iskustva sa specifičnostima arhitekture i dinamike poslovnih prostora, delimo znanje sa klijentom, pa i bez najmanjeg znanja o projektovanju, veoma lako mogu da razumeju šta je to što radimo u svakom trenutku. Trudimo se da arhitekturom kreiramo kulturu firme, jer nam je cilj da promenom dizajna prostora podstičemo rad zaposlenih i njihovu interakciju – objasnila je Vera.

    Podsećanja radi, tokom 2018. godine izdato je 100.000 kvadratnih metara poslovnog prostora, a do 2020. Beograd će dobiti milioniti kvadrat novoizgrađenog kancelarijskog prostora. U glavnom gradu Srbije se i dalje najveći broj transakcija odvija na Novom Beogradu, ali od nedavno se sve više  interesovanje zakupaca pomera na stari deo grada, i to posebno na Business Garden, kao jedinu poslovnu zgradu A klase u centru.

    Izvor: BIZLife

    Foto: CBS International

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE