Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Instagram, starost

    Koja industrija je NAJPOPULARNIJA na INSTAGRAMU?

    ONI IMAJU MILIONE FANOVA!

     

    Broj pratioca na Instagramu je oduvek bila stvar prestiža digitalnog sveta, a izgradnja lojalne zajednice je jedna od najvažnijih i najtežih stvari koje možete učiniti za svoj brend.

     

    Danas polovina aktivnih korisnika ima manje od 1.000 pratilaca, dok, sa druge strane, prema istraživanju agencije Digital Element, samo 81 Instagram nalog u svetu (0,1%) može da se pohvali da je broj njihovih fanova prešao cifru od 10 miliona.

     

    Ne računajući zvanični nalog Instagrama @instagram, koji broji neverovatnih 387,9 miliona pratilaca, neki od najpopularnijih komercijalnih naloga su i Lambordžini (29.9M), Netflix (24.4M) i Givenchy (14,3M).

    https://www.instagram.com/p/CPYeTvYKZUM/

    https://www.instagram.com/p/COC9gprplpm/

    Kada su u pitanju ličnosti, tj. influenseri, pored instant planetarne popularnosti Ariane Grande (258M fanova na Instagramu), najveće armije fanova imaju i Kim Kardašijan (224M), Dženifer Lopez (156M) i Rijana (96,6M).

    Generalno posmatrano, među najpopularnijim influenserima su muzičari (26%), dok sportisti čine 20% od ukupnog broja pratilaca poznatih ličnosti. Od svih sportova, košarka i fudbal su statistički najzastupljeniji iz ugla baze fanova.

    Posmatrajući iz ugla industrije, u 2020. godini najpopularnija kategorija bila je Home&Auto (192K), potom Content&Apps (50k), a zatim i zvanični nalozi ministarstava i vlada (23k). Sa druge strane, poslovna kategorija sa najmanjim prosečnim brojem sledbenika su restorani (6k) i kućne i profesionalne usluge (6k).

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Digital Element

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE