Koliko smo postali virtuelni?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koliko smo postali virtuelni?

    Živimo u vremenu kada se pojmovi poput „veštačka inteligencija“, „električni automobili“, „augmentovana realnost“ ili „digitalizacija poslovanja“ ne nalaze samo u SF romanima i filmovima, nego opisuju sadašnje stanje sveopštog tehnološkog napretka. Prve tri decenije 21. veka su već označene kao prekretnica čovečanstva, dok će odnos čoveka i (pametnih) mašina u bliskoj budućnosti imati sigurno još veće tržišne, kulturološke i socijalne implikacije po društvo.

    O uticaju tehnologije, i pozitivnog i negativnog, na svakodnevicu se već uveliko vode debate izmeću naučnika i filozofa, ali se često zapostavlja generacijski jaz u interpretaciji rezultata. Danas je svaki treći stanovnik planete uzrasta do 25 godina, što praktično znači da trećina stanovništva ne zna kako je izgledao svet bez interneta i mobilnih telefona. Ono što bi neki interpretirali kao otuđenost i asocijalnost, drugi će shvatiti kao novu vrstu socijalizacije koja je starijim generacijama nedokučiva. Postavlja se pitanje da li će društvene promene koje tehnologija donosi biti dobre. Jednostavan odgovor bi glasio: Da, apsolutno, ukoliko tehnologija bude u službi čovečanstva.

    Kako bi to trebalo da funkcioniše najbolje ćemo videti na primeru kompanije LG kroz tri segmenta društvenih promena u svakodnevnom životu i poslovanju koji će obeležiti ovu deceniju:

    • Automatizacija domaćinstva – Zamislite da se vraćate sa posla, a mašina za pranje veša već uveliko radi, klima uređaj filtrira vazduh i podešava idealnu sobnu temperaturu, frižider vam javlja šta vam fali od namirnica, a šporet preporučuje jela koja biste mogli da spremite danas. Ako vam zvuči kao SF film, varate se, već danas je sve to moguće uz LG ThinQ aplikaciju koja omogućava daljinsku kontrolu svakog pametnog LG kućnog uređaja i njihovu sinhronizaciju koja olakšava održavanje domaćinstva i preraspodelu slobodnog vremena.

     

    • Virtuelna interakcija – Gejming će biti jedan od primarnih oblika zabave u budućnosti, a to posebno važi za multiplayer igre, jer kreira nove oblike zajedništva. Danas je mnogo lakše stupiti u direktan kontakt sa ljudima širom planete koji imaju slična ili ista interesovanja kao i vi. Ako ste mislili da morate da imate specijalne kacige da bi ste uživali, varate se, jer LG nudi fantastičan izbor gejming monitora, poput UltraGear serije, za sve prave PC igrače. Za one koji preferiraju konzole tu su OLED, QNED i NanoCell modeli televizora sa očaravajuće jasnom slikom bez seckanja čak i na većim rezolucija uz podršku za G-Sync za nezaboravne igračke sesije.

     

    • Razvijanje ekološke svesti Klimatske promene su realnost, pa bi i briga po životnu sredinu trebala da bude jedan od najvećih prioriteta u budućnosti. Kompanija LG, osim što se obavezala na karbonsku neutralnost do 2030. godine, planira da poveća upotrebu recikliranih materijala za 10 puta do 2025. Pored toga, svi kućni uređaji su dizajnirani da budu energetski efikasni, što umnogome prenosi filozofiju odgovornog ponašanja prema ekosistemu i na krajnje korisnike.

    Budućnost će nam sigurno doneti mnogo novih izazova i dilema, ali sa tehnološkim inovacijama čovečanstvo ima priliku da ostvari svoj najbolji potencijal. Ako tehnologiju budemo koristili kao sredstvo, a ne cilj, ne postaje granice šta sve možemo ostvariti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE