Kompanija dm drogerie markt: Izvanredan rast i rekordne donacije u poslovnoj 2020/21. godini

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija dm drogerie markt: Izvanredan rast i rekordne donacije u poslovnoj 2020/21. godini

    Kompanija dm drogerie markt ostvarila je promet od skoro 19 milijardi dinara u poslovnoj 2020/21. godini, uz rast od 21,7 odsto i na taj način uspešno zaokružila 17. godinu poslovanja u Srbiji. Najveći drogerijski lanac u Evropi, uz kontinuirani rast, zabeležio je i rekordne visine donacija, potvrđujući epitet ne samo jedne od najuspešnijih već i društveno najangažovanijih kompanija u zemlji.

    U protekloj poslovnoj godini dm je proširio svoju prodajnu mrežu otvaranjem devet novih drogerija, te sada poseduje 113 prodavnica. Jedan od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji sada ima skoro 1.400 zaposlenih. Kompanija je u otvaranje novih drogerija i modernizaciju šest postojećih uložila 647,9 miliona dinara, dok je u proširenje i modernizaciju distributivnog centra uloženo 24,7 miliona dinara. Između ostalog, poslovna godina za nama donela je uspešne rezultate na nivou celokupnog dm koncerna, budući da je drogerijski lanac u 13 zemalja Evrope ostvario ukupan promet od 12,26 milijardi evra.

    Poslovna godina za nama potvrdila je da je dm uspešna, osvešćena i društveno odgovorna kompanija, i jedan od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji. Ponosni smo što iz godine u godinu dokazujemo da se najbolji rezultati postižu onda kada činite sve da se vaši kupci osećaju zadovoljno, kada zajednici u kojoj poslujete i živite istinski pomažete, a svojim zaposlenima stvarate harmonično radno okruženje gde mogu da se lično i profesionalno razvijaju. Nastavićemo da svakog narednog dana nadmašujemo ono što smo bili juče, kako bismo i drugima bili primer dobre prakse, dok stvaramo povoljniju društvenu i poslovnu klimu. Vođeni filantropskim principima koji datiraju još od osnivanja dm koncerna, nastojaćemo da našu poziciju na tržištu koristimo u svrhu stvaranja boljeg mesta za život svih nas“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.

    Vesna Stojanović i Alexandra Olivera Korichi, direktorke dm Srbija i Severna Makedonija

    dm drogerije – bogat asortiman na jednom mestu

    Lanac dm nudi brojne prehrambene namirnice, organsku hranu, širok asortiman za negu i ishranu beba, proizvode iz segmenta nege, prirodne kozmetike i šminke, kao i segmenta za održavanje higijene doma. Kompletna ponuda dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda.

    Drogerijski lanac dm je jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije, s više od 3.000 proizvoda. Visokokvalitetni, ali i cenovno vrlo povoljni brendovi dm marke Balea, alverde, dmBio, babylove, Denkmit, a među njima i nova dm marka Ivorell, garantuju isti kvalitet u svim zemljama u kojima kompanija posluje. Kako je kompanija poznata po višegodišnjoj podršci domaćoj privredi, u dm drogerijama posebno mesto zauzima i više od 1.600 proizvoda domaćeg porekla.

    Tradicionalno uz zajednicu: rekordan broj donacija

    Drogerijski lanac kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, te je protekle poslovne godine zabeležio rekordan iznos novčanih i robnih donacija. U ovoj fiskalnoj godini dm je donirao čak 33,2 miliona dinara zajednici, od čega je 4,6 miliona dinara realizovano doniranjem robe iz dm asortimana, a preostalih 28,6 miliona dinara kupovinom neophodne opreme i u vidu novčane podrške.

    Tako je, između ostalog, dm našoj zemlji obezbedio respiratore u vrednosti od 36.000 evra, otvaranjem i renoviranjem drogerija zajednici uputio ukupno 9,9 miliona dinara, podržao sigurne kuće u raznim gradovima Srbije s ukupno 2,2 miliona dinara, a kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ donirao više od dva miliona dinara Banci hrane Beograd.

    U novoj poslovnoj godini još „zeleniji“

    Kompanija dm slovi za lanac koji promoviše održive standarde, kako kroz različite projekte, tako i ponudom ekoloških alternativa među proizvodima i podrškom dobavljačima u razvoju eko-rešenja. Na tom planu, drogerijski lanac je ove godine otišao i korak dalje lansiranjem klimatski neutralne Pro Climate linije.

    U ovoj godini započet je i treći ciklus projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je pokrenuo dm zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima. Nakon rekordnih rezultata u prethodnim fazama projekta, pokretači ove ekološke inicijative postavili su novi cilj – sađenje čak 200.000 stabala širom Srbije, što je duplo više nego prethodne godine. Zahvaljujući ovom jedinstvenom projektu dm je dvostruki dobitnik Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ za 2020. godinu.

    Priznanja za najpoželjnijeg poslodavca

    U veoma izazovnom periodu za naše društvo, lanac dm izdvojio se kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji. Naime, dm se našao na prvom mestu u kategoriji Najpoželjniji poslodavac u oblasti ritejla, prema istraživanju preferencija mladih, koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa The Employer Branding Agency.

    Nedavno je dm osvojio prvo mesto za kategoriju najbolji brend poslodavac u industriji kozmetike i nege, kao i četvrtu poziciju u kategoriji Top 100 brendova poslodavaca u Srbiji, prema oceni koju dodeljuje The Employer Branding Agency. Pored toga, kompanija je od početka 2021. godine dobila priznanja „Najbolji odgovor na pandemiju virusa korona“ i „Najbolji u Srbiji 2020“ Komore menadžera ljudskih resursa Srbije, kao i Nagradu za kulturu brige o ljudima 2021. koju dodeljuje Culture Impact.

    Kvalitet rada u dm-u ogleda se u brojnim podsticajima koje ovaj lanac obezbeđuje svojim zaposlenima, kao što su tržišno atraktivne zarade, dve dodatne plate u toku godine, smart working koncept rada od kuće, besplatni sistematski pregledi, besplatni kursevi nemačkog jezika, obuke i seminari.

    Uvek je „čovek u centru poslovanja“

    Ova poslovna vodilja datira iz prošlog veka kada je drogerijski lanac osnovan i, kako poručuju iz dm-a, podstrek je da svaki naredni korak i novi poduhvat budu usmereni na stvaranje kvalitetnog okruženja za sve nas i generacije koje dolaze. Zbog toga će svaki budući uspeh uvek biti okrenut ljudima, jer su oni osnova i suština postojanja kompanije dm drogerie markt.

    Izvor: BIZLife

    Foto: dm drogerie markt

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE