Kompanija dm: U svakom trenutku „zajedno jedni za druge” - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija dm: U svakom trenutku „zajedno jedni za druge”

    Kompanija dm važi za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, dok godinama beleži i različita priznanja za društveno odgovorno poslovanje. Najveći drogerijski lanac u Evropi jedna je od prvih kompanija u Srbiji koja je svim zaposlenima uplatila „kovid bonus”, kada je na bankovne račune preko 1100 njih uplaćeno po 18.000 dinara kao iznenađenje uz redovnu septembarsku platu. Iz sektora ljudskih resursa dm-a, kompanije koja godinama neguje kvalitetnu praksu ljudskih resursa, ističu da dodatna podrška kolektivu tokom najveće krize 21. veka jednostavno dolazi kao prirodan sled.

    Prema nedavno objavljenim rezultatima istraživanja „TalentX”, koje je sproveo specijalizovani portal Poslovi Infostud, dm se nalazi na 14. mestu na listi najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji. Iz kompanije kažu da to priznanje duguju pristupu da je čovek u centru poslovanja, koji predstavlja poslovnu vodilju još od davne 1973. godine, kada je dm osnovan.

    „Naš moto Zajedno jedni za druge dobio je dodatno značenje u 2020. godini. Vodeći imperativ na polju ljudskih resursa postala je zdravstvena zaštita čitavog kolektiva i osiguravanje bezbednih uslova za rad, kao i konstantna podrška menadžmentu i svim zaposlenima kompanije”, ističe Maja Petrović Kolaković, menadžer ljudskih resursa u kompaniji dm, i dodaje:

    „Drugi cilj ogleda se u našim težnjama da im zahvalimo na dodatnoj posvećenosti i entuzijazmu koje su pokazali tokom ovog perioda. Tako bonus od 18.000 dinara za preko 1100 zaposlenih u kompaniji predstavlja još jedan gest zahvalnosti za njihovo zalaganje u ovim izazovnim vremenima.”

    Prioritet broj 1: očuvanje zdravlja zaposlenih

    „Talas širenja koronavirusa u našoj zemlji za nas je bio alarm da i pre uvođenja vanrednog stanja sprovedemo preventivne mere. Tamo gde je to bilo moguće za kratko vreme obezbedili smo režim rada od kuće, a kako se većinski deo našeg velikog tima nalazi na ’prvoj liniji’, iz dana u dan uvodili smo mere koje su doprinele da naše kolege, ali i kupci, ostanu bezbedni”, kaže ona.

    S tim ciljem sprovedene su sve mere zaštite, dezobarijere, nedeljna ozonizacija drogerija, poklon paketi sa suplementima i vitaminima za zaposlene, kao i besplatni sistematski pregledi.

    Šta kada rad u „novoj normalnosti” nije tako jednostavan?

    Kako objašnjava Jelisaveta Obradović, takođe menadžer ljudskih resursa u dm-u, u kompanijama koje neguju snažan timski duh prelazak na „hibridni” režim rada sa sobom je doneo brojne promene.

    „Jasno je da je u novom vremenu neophodno napraviti balans između poslovnih i porodičnih obaveza i očuvati psihofizičko zdravlje kolektiva usled socijalne distance. Imajući u vidu sve što je globalna promena donela, obezbedili smo zaposlenima onlajn radionice sa psihologom, kao i vežbe za jačanje i istezanje kičme”, naglašava Jelisaveta.

    Tu smo da ih čujemo

    Istinsko slušanje zaposlenih čini osnovu uspeha, ne samo sektora ljudskih resursa već i kompanije u celini – jer svaku kompaniju čine upravo ljudi. To je posebno izraženo u izazovnim okolnostima, kada je ključno da čujemo jedni druge i uspostavimo redovan i transparentan protok informacija.

    „Naše kolege oduvek su znale da mogu da pokucaju na naša vrata, zbog čega smo u ovom periodu dodatno pojačali komunikaciju kroz interne kanale koje imamo na raspolaganju. Zaposleni su ključni pokretač poslovanja svake kompanije i nekada je dovoljno da samo imate sluha za njihove potrebe. Samo tako ćete uspešno negovati ovu ključnu kariku poslovanja”, poručila je Jelisaveta Obradović.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: dm

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE