Kozmetički gigant uvodi PROMENE: Nema više kreme za „normalnu kožu“
Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje „Unilever“ najavila je da više neće koristiti reč „normalno“ za reklamiranje i za pakovanja svojih kozmetičkih proizvoda i, kao deo svoje „politike inkluzivnosti“, zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija modela.
Iz kompanije „Unilever“, vlasnice marki „Dove“ i „Simple“, i preparata za negu kose „TreSemme“ i TIGI, rečeno je da će reč „normalno“ biti uklonjena s pakovanja najmanje 200 proizvoda u roku od godinu dana.
Mnogi proizvodi za negu kože i kose koriste fraze „za normalnu kožu“ ili „za normalnu kosu“, a „Unilever“ kaže da njegovo svetsko istraživanje ukazuje da upotreba reči „normalno“ kao opis „čini da se većina ljudi oseća isključeno“.
Osim toga, firma je najavila da će povećati broj reklama s fotografijama ljudi iz raznorodnih društvenih grupa i da neće „digitalno menjati oblik tela, veličinu, proporcije ili boju kože osobe u reklamama svojih proizvoda“.
„Nova era lepote“
Unilever je u utorak saopštio da će preduzeti i niz drugih koraka u pokušaju da promoviše „novu eru lepote koja uključuje pravično i održivo“.
Sani Džain koja vodi „Unileverovu“ diviziju za lepotu i ličnu negu, rekla je da kompanija želi da se uhvati u koštac sa „štetnim normama i stereotipima“ i da oblikuje „daleko inkluzivniju definiciju lepote“.
„Znamo da uklanjanjem reči ‘normalno’ s naših proizvoda i ambalaže problem neće biti rešen sam od ssebe, ali to je važan korak napred“, rekla je ona.
Firma se ranije suočavala sa optužbama na tu temu.
Prošle godine su u Indiji naziv svoje marke za prosvetljavanje kože koji je bio „Fair and Lovely“ promenili u „Glow and Lovely“ jer je bilo ljutitih komentara da „Unilever“ podržava negativne stereotipe o tamnoputim ljudima.
Izvor: BIZlife
Foto: Pixabay