Kraljevi među parfemima - šta su "niche" parfemi?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kraljevi među parfemima – šta su “niche” parfemi?

    Niche parfemi se smatraju crème de la crème parfemske industrije, ali oni ne spadaju pod kategoriju tzv. dizajnerskih tj. “mainstream” parfema kao što su Chanel, Dior, Armani… Pa šta su onda niche parfemi?

    Niche potiče od francuske reči koja označava neko udubljenje u zidu, u koje bi se obično stavljale razne sitnice poput skulptura, vazi i slično . Pa kakve to veze ima sa parfemima? Možemo reći da niche parfemi predstavljaju posebno “udubljenje” u industriji parfema. To su parfemi koji se smatraju nekom vrstom umetničkih dela jer se akcenat stavlja na njihov metod izrade, pre nego na skupo  pakovanje.

    Nekada samo za kraljevske porodice 

    Niche parfemi nisu novina u svetu mirisa, zapravo oni predstavljaju veoma dugu tradiciju, staru nekoliko stotina godina. Pre nego što je uopšte postojala masovna proizvidnja brendiranih parfema, njihova prozvodnja je išla dosta sporo,pravili su se skoro ručno, a sastojke su birali samo vrhunski stručnjaci zbog čega je finalan prozvid bio krajnje ekskluzivan i dostupan samo kravljeskim porodicama i najbogatijim ljudima.

    Niche parfemi  se prave od najfinijih mirisnih ulja, posebnih sastojaka koje mogu uklapati u mirisne fantazije samo vrsni poznavaoci parfema i mirisa. Zato ove parfeme prave  posebni ljudi, to su stručnjaci za mirise i sastjoke. Akcenat je na tvorcu parfema kako bi se obezbedila originalnost mirisa.

    Dizajneri ili niche – ko više vredi?

    Dizajnerski parfemi ne mare za to ko je taj prafem napravio, lako su dostupni i uopšte nisu ekskluzivni. Sastojci koje se u njima korste su dosta svakidašnji stoga i jeftiniji što i omogućava masovnu proizvodnju. Manjak ekskluzivnosti oni nadomešćuju u ceni, atraktivnom pakovanju i naravno brendu, jer su to parfemi koje proizvode najpoznatijij brenodvi sveta.

    Da li to znači da su niche parfemi jeftiniji od dizajnerskih. Zapravo nisu. Niche parfemi mogu biti daleko skuplji od dizajnerskih, upravo zbog procesa proizvodje i sastojka koji se za njih  koriste, ali to ne znači da ih ne možete kupiti za isti novac kao i dizajnerske parfeme. Zaprvo njihov cenovni rang je vrlo šarenolik. Proizvođači niche parfema se ponose time što u ovim proizvodima možete pronaći veliki broj prirodnih  sastojaka i velike koncentracije parfmeskih ekstrakta, jer je njima kvalitet ispred svega. Niche parfemi imaju nesvakidašnje note, i predstavljaju parvo mirisno otkriće, čim ih osetite znćete da nisu slični bilo čemu što ste do sad imali priliku da pomirišete kada su parfemi u pitanju.

    Svaki parfem posebna priča 

    Niche parfeme nije lako prinaći upravo zbog njihove politike ekskluzivnosti. Oni su dostupni u određenim radnjama koje pažljivo biraju proizvođači, jer koja je njihova poenta ako ih možete pronaći svuda. Proizvođači ovih parfema se neće oglašavati na svakom ćošku niti im je to cilj. Oni puštaju da parfemi govore za sebe. Ukoliko želite da posedujte neke od niche parfema moraćete da postanete pravi eskpert za parfeme jer je to upravo ono čemu njihovi proizvođači teže, da se razumete u ono što kupujete kako bi znali da bočica niche parfema koju ste kupili je zaista nešto posebno i da ste do nje došli jer ste tražili kvalitet i jedinstvenost.

    Neki od najpoznatijij niche parfema su Creed, Montale, Masnera, Clive Christian, V Canto, The different company, Kajal

     

    Izvor: BIZLife / Irena Mladenović

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE