Kristina Mirosavljević, Sava centar: "Želimo da Beograđani imaju objekat za ponos"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kristina Mirosavljević, Sava centar: “Želimo da Beograđani imaju objekat za ponos”

    “Centar „Sava” predstavlja jedan od najvećih i najsloženijih objekata podignutih u Beogradu i proglašen je spomenikom kulture. Međutim, unutrašnja organizacija prostora ne odgovara modernim zahtevima kongresa i mi ćemo u tom smislu morati da ga prilagodimo, tako da će postojati više raspoloživog izložbenog prostora, atraktivnih prostora za umrežavanje, kao i manjih sala za korporativne skupove i paralelne sesije tokom velikih kongresa”, priča za BIZLife magazin Kristina Mirosavljević, CEO Sava centra.

    • Kakav potencijal ste prepoznali u Sava centru, zbog čega ste se za njega nadmetali tri puta? Pitanje koje svi postavljaju zapravo je: šta Delta želi sa Sava centrom?

    Sava centar ima potencijal da ugosti najveće međunarodne kongrese, poslovne događaje i da bude centar kulturno-umetničkog života našeg grada. Osim toga, povezan je tzv. toplom vezom, odnosno pasarelom sa hotelom „Crowne Plaza”, koji je deo našeg hotelskog portfolija. To je jedinstven kompleks i jedino sinergijom ova dva objekta može da se postigne pun potencijal oba biznisa. Sve su to razlozi zašto smo se za njega nadmetali tri puta.

    Naša želja je da Sava centar ponovo bude ključni kongresni, kulturni i poslovni centar u regionu, a poznato je da u regionu ne postoji savremeni kongresni centar ovog kapaciteta koji ima mešoviti sadržaj. Mi želimo da mu vratimo sjaj i da Beograđani opet imaju objekat za ponos, u koji će imati razloga da dolaze svakodnevno.

    • Pretpostavljamo da će strane kompanije biti angažovane u pojedinim aspektima rekonstrukcije. Koliko će naše građevinske firme biti uključene u taj proces?

    Izvođač radova biće izabran na tenderu, a mi se nadamo da će se lokalne firme, sa kojima smo na brojnim našim projektima uspešno sarađivali, u svim segmentima bolje pozicionirati od inostranih kompanija. Očekujemo da će domaće građevinske kompanije izvoditi radove, uz konsultaciju sa stranim kompanijama koje imaju iskustvo u kongresnoj industriji.

    Od momenta kada je sagrađen za potrebe održavanja KEBS-a, pre 44 godine, u tu zgradu nije uopšte ulagano – sve instalacije, sistemi, oprema i nameštaj stari su, istrošeni i u velikoj meri van funkcije, a staklena fasada već odavno prokišnjava. Neophodno je da se taj prostor kompletno renovira, tehnološki modernizuje i da se poveća fleksibilnost korišćenja prostora, kako bi u njemu mogli da se organizuju različiti tipovi događaja – pre svega, poslovni korporativni skupovi, naučne konferencije i simpozijumi, naravno, i kulturni, obrazovni i zabavni sadržaji.

    Mi očekujemo da je za to potrebno najmanje 60 miliona evra i mi ćemo u taj aranžman ući kroz projektno finansiranje. Ono što mogu da kažem jeste da će u svakom trenutku tokom rekonstrukcije na gradilištu biti angažovano oko 1000 radnika.

    • Sava centar je i svojevrsni vizuelni simbol Beograda. Da li ćete zadržati prepoznatljiv spoljni izgled i fasadu?

    Centar „Sava” predstavlja jedan od najvećih i najsloženijih objekata podignutih u Beogradu i, kao što znate, proglašen je spomenikom kulture. Tu su se spojile dve želje – želja naše kompanije Delta Holding da mu vratimo sjaj, ali i zadržimo sve ono po čemu je prepoznatljiv, i želja Grada da se sačuva zaostavština arhitekte Stojana Maksimovića. Kada je u pitanju spoljašnji izgled, mi ne planiramo da menjamo vizuelni identitet ovog centra, ali fasada mora biti kompletno zamenjena u skladu sa aktuelnim standardima kada je reč o bezbednosti i energetskoj efikasnosti. Međutim, unutrašnja organizacija prostora ne odgovara modernim zahtevima kongresa i mi ćemo u tom smislu morati da ga prilagodimo, tako da će postojati više raspoloživog izložbenog prostora, atraktivnih prostora za umrežavanje, kao i manjih sala za korporativne skupove i paralelne sesije tokom velikih kongresa.

    • Šta će se desiti sa komercijalnim prostorom? Da li je planirano da se zadrži taj koncept i u kom obimu?

    Sava centar je bio poznat po luksuznim buticima kada se, 90-ih godina, tu spontano formirala ritejl zona. Ono što mi planiramo da uradimo jeste da kongresni, kulturni i komercijalni deo dizajniramo tako da čine sinergiju u privlačenju klijenata.

    Poslovno-komercijalnu zonu ćemo odvojiti od kongresne zone i učinićemo je veoma atraktivnom za sve naše sugrađane, kao i za sve posetioce našeg grada.

    Dovešćemo najpoznatije svetske brendove u sferi mode, ritejla, pregovaramo o franšizama za restorane sa pet zvezdica, a u planu nam je da jedan deo objekta bude namenjen i zabavi za naše najmlađe sugrađane.

    • Sava centar je poslednjih godina (pa i decenija) više bio sinonim za koncerte nego za kongresni turizam. Koliko pažnje ćete posvetiti tom aspektu i investiranju u opremu, rasvetu, ozvučenje? Šta će nas sačekati na bini kada se Sava centar otvori?

    Ono što većinu ljudi verovatno zanima – čuvena Velika, odnosno Plava koncertna dvorana, biće renovirana i prilagođena za održavanje, na potpuno savremen i moderan način, različitih događaja, kao što su koncerti, festivali, premijere, filmske projekcije i sve druge manifestacije koje volimo da posećujemo i kojih smo se uželeli u ovom prostoru.

    Radimo na tome da Sava centar vrlo brzo postane mesto gde ćemo ponovo, sa ponosom, moći da ugostimo najveća svetska imena iz kulture, kao i domaće umetnike i njihove koncerte, i da svim posetiocima pružimo ugođaj kakav već dugo priželjkuju.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Sava centar

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE