Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    La Roche-Posay čuva vašu kožu i planetu!

    U misiji da promeni život na bolje sa što manjim uticajem na životnu sredinu, brend je postavio cilj da do 2025. godine poveća udeo reciklirane plastike u ambalaži na 70 odsto, čime će uštedeti 10.000 tona primarne plastike. Od prošle godine, ambalaže Lipikar linije u celosti su napravljene od reciklirane sirovine, a ako ih sačuvate i dopunite iz refill pakovanja, napravljenih sa 77 odsto manje plastike, planeta će vam dodatno biti zahvalna

    Danas je 79 odsto građana spremno da potraži proizvode koji su zdraviji i bolji za životnu sredinu[1] i od  brendova očekuju da im pruže mogućnost „zelenijeg“ izbora. To posebno važi kada je u pitanju nega kože, koja je naša prva granica u odnosu na spoljni svet i najviše je podložna negativnim uticajima iz okruženja kao što su alergeni, zagađenje i pojačano UV zračenje. Ukratko, zdravija sredina znači i zdraviju kožu.

    Zahvaljujući brojnim inovacijama i „zelenim“ naukama, La Roche-Posay je odgovorio na ove izazove i očekivanja. U svojoj misiji da promeni život na bolje, ovaj brend se vodi filozofijom da proizvodi moraju biti dobri za ljude, dobri za planetu i dobri za zajednice s kojima sarađuje u nabavci sirovina.

    Do 2030. bez primarne plastike

    Kao vodeći svetski brend koji preporučuju dermatolozi, La Roche-Posay je rešen da predvodi ekološku i društvenu transformaciju u ovom pravcu. Nova ambalaža je važan korak na putu ka ostvarenju ambicije da smanji upotrebu plastike kao ozbiljnog zagađivača, a da pritom ne ugrozi efikasnost proizvoda. Brend je posvećen cilju da do 2025. godine dostigne udeo reciklirane plastike u ambalaži od 70 odsto, čime će uštedeti 10.000 tona primarne plastike. Konačni cilj je da taj udeo poraste na 100 odsto do 2030. godine, dakle da uopšte ne koristi  primarnu plastiku koja se pravi „od nule“. Prošle godine je udeo reciklirane plastike u ambalaži iznosio 25 odsto, što je bilo čak deset puta više nego 2018. godine.

    Sačuvajte bočice Lipikar proizvoda!

    Lipikar Baume AP+M je dobar primer kako izgleda kada se pionirska naučna istraživanja udruže sa održivošću. Zahvaljujući najnovijim dostignućima nauke o mikrobiomu, ovaj balzam za negu poboljšava kvalitet života ljudi sa suvom kožom koja je sklona ekcemu.

    Specijalna formulacija obezbeđuje trostruko dejstvo: vraća ravnotežu mikrobiomu kože, trenutno je smiruje, hrani i obnavlja njenu barijeru, a dodatno deluje i protiv svraba, popravljajući kvalitet sna osoba sklonih ekcemu za 69 odsto

    Tu je i još jedan način na koji ovaj balzam pomaže ljudima – ključni sastojak karite buter nabavlja se iz Burkine Faso u okviru programa solidarnosti s dobavljačima, od kojeg koristi ima 26.000 žena i najveći je takav program u okviru L’Oreal grupe.

    Lipikar linija je podjednako dobra za planetu jer su od 2020. godine sve boce napravljene  stopostotno od reciklirane plastike3. Izborom ovakve ambalaže već ste pokazali razvijenu  ekološku svest, a La Roche-Posay  vam omogućava da odete i korak dalje. Svoju staru ambalažu ulja za tuširanje i kupanje  LIPIKAR HUILE LAVANTE AP+ sačuvajte i  dopunite sadržajem iz eko refill pakovanja, za koje je upotrebljeno 77 odsto manje plastike. Isto možete učiniti i sa bocom Lipikar Syndet AP+ , nežne formule za pranje tela, koja takođe dolazi u refill pakovanju.

    Posebna ponuda u apotekama!

    • UU apotekama potražite posebnu promociju do isteka zaliha – uz kupovinu Lipikar Syndet AP+ u standardnom pakovanju od 400ml, ostvarujete popust od 50 odsto na Lipikar Syndet AP+ u re-fill pakovanju.
    • NNa isti način uz kupovinu regularnog pakovanja LIPKAR HUILE LAVANTE AP+ od 400ml, ostvarujete popust od 50 odsto na LIPIKAR HUILE LAVANT AP+ u refill ambalaži za ponovno punjenje.

    Zato ako pri izboru kozmetike dosledno izaberete proizvode koji zadovoljavaju potrebe vaše kože, povedite računa i o onima koji ne prijaju planeti. Ne zaboravite da izborom kozmetičkih proizvoda možete uticati na zdraviju okolinu, a to je ono što u konačnom zbiru utiče na život svih nas.

    Izvor: BIZLife

    Foto: La Roche Posay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE