Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lazar Džamić: Uspešan brending u svetu lakog ignorisanja

    Šta drži svetske brend menadžere i njihove agencije budne noću?

    Trenutno, jedna stvar: kako da njihov brend bude relevantan u tornadu modernih medija, skoro isključivo digitalnih (ili bar za dobar deo njihove publike), kako da uopšte bude primećen, i onda, kako da ne bude ignorisan, čak i kada je primećen? Kako da bude kulturno relevantan, kao jedini način za brend preživljavanje sa novim, mladjim, digitalno pismenim potrošačima?

    Ogromna količina sadržaja u današnjem svetu je posredovana preko digitalnog ekrana. A na takvim ekranima je vrlo lako uraditi jednu stvar: ignorisati sadržaje koji nam se ne svidjaju. Jedan klik. Jedan ‘svajp’. Nekoliko sekundi je sve što je potrebno da brend poruka bude uklonjena sa ekrana. Živimo u svetu lakog ignorisanja. Engleski izraz za ovo je ‘skippable world’. I predstavlja glavni problem modernog brendinga.

    To zahteva nove pristupe, bazirane ili na emotivnom pripovedanju, ili na odgovaranju na nameru potrošača dobrim sadržajem. ‘Emotivnu rezonancu’ i ‘korisnost za nameru’. Idealno, oba. To nije moguće razumeti bez razumevanja namera i konteksta u kome potrošači provode vreme u digitalnom prostoru. A tu Gugl (Google) i Ju Tjub (You Tube) vladaju. Oni su najveće svetske biblioteke namera u realnom vremenu. Moramo da znamo kako da te biblioteke čitamo.

    Novo marketing razmišljanje zahteva više od oglasa, od ‘reklame’. Zahteva stvarnu relevantnost, koja se često ne može kupiti samo medijskim vremenom. Zahteva relevantan ‘content’, nešto na šta potrošači aktivno žele da potroše vreme. Da ga ne ‘skipuju’. Zahteva kombinovane veštine koje teško može da pruži samo jedna agencija. Zahteva kooperaciju.

    Takodje, zahteva i razumevanje strategija i trikova koje su razvile najuspešnije moderne marketing zvezde: jutjuberi. Oni su kraljevi pažnje. A novac prati pažnju.

    Predavanje i radionica Lazara Džamića, doskorašnjeg kreativnog stratega u Guglovom ‘kreativnom think tanku’ ZOO i njegovog bivšeg šefa za brend strategiju, kreirani su da polaznicima Content Academy objasne ovaj svet, kao i strategije i taktike koje treba primeniti da bi se probilo kroz barijeru lakog ignorisanja.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE