Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Leksikon poslovne žene: Aleksandra Mišić Dodić, Consumer Segment Manager Telenor

    • Šta vam najviše nedostaje u ovoj „novoj realnosti“?

    Nedostaju mi neformalni kontakti sa kolegama i koleginicima. Nedostaje mi nasa kancelarija. Pogled s prozora.

    • Rad od kuće ili rad iz kancelarije?

    Dva dana rad od kuce, dva dana rad iz kancelarija, tri dana za nas.

    • Šta su odlike uspešnog menadžera?

    Razumevanje, tolerancija, zaštita, borba, maksimum, rezultat.

    • Vaš poslovni uzor?

    Marek Slačik.

    • Savet koji pamtite?

    Ne sećam se toliko saveta koliko određenih ponašanja u datim situacijama.

    • Kako je obučena poslovna žena sa stilom?

    Kroz vreme sam menjala stil prateći sopstveno raspoloženje. Sada znam da kada se budemo vratili u kancelariju (za Telenor zaposlene od marta važi preporuka za rad od kuće) negovaću moju ženstvenu stranu kroz stil oblačenja. Sada sam mišljenja da biti žensko nije mana  u biznisu, vec naprotiv, mogu da doprinesem čak i više kao žensko u većinski muškim grupama.

    • Da li je crveni karmin ženi i štit i oružje?

    Crveni karmin za mene je luksuz žena. I vrlo rado stavim isti.

    • Imate li skriveno utočište od obaveza?

    Da. Moja fotelja i moja kafa.

    • Da li Vam je posao na prvom mestu?

    Da, od 9 do 17h.  S druge strane, život se sastoji od faza: nekada je prevaga na poslu, nekada na porodici.

    • Koliko ima sličnosti u „vođenju porodice“ i „vođenju tima“?

    Ja ne vodim ni tim ni porodicu. Osluškujem.

    Jeste, moja porodica je moj tim, svi imamo svoje uloge, obaveze i sve to sa mnogo ljubavi. Da, moj tim je moja porodica- opet svi imamo svoje uloge, obaveze i sve to sa mnogo ljubavi.

    • Šta za Vas znači „kvalitetno vreme sa porodicom“?

    Imam dva sina i ćerku. Sa najstarijim sinom Nikolom (13) volim da razgovaram o životu, obavezama, trudu, znanju, značenju novca, poštovanju porodice, Boga, da se oseća odgovornim za budućnost srpskog naroda. Uživam da ga slušam. Mihajlo (6) i Helena (3) – sa njima je igra, grljenje, ljubljenje, pravljenje kolača…

    Deca vole žamor porodice, miris iz kuhinje, blagost doma koju suprug Boban i ja negujemo.

    • Šta slušate u kolima a šta čitate pred spavanje?

    Trenutno nam je muzika iz filma „Juzni vetar“ aktuelna. Helena je DJ, pa sta nam odabere (smeh)

    • Koji poklon koji nikada nećete zaboraviti?

    Ne pamtim poklone. Pamtim osećaje, mirise.

    • U šta je pametno uložiti novac?

    U vašu ličnu ideju. Novac je tu da ulepša, pojednostavi, ispuni. Obezebedite porodicu koliko možete, i ukoliko imate sreće da nesto i ostane – uložite taj novac u vašu ideju koja tinja tu negde godinama… Ne bojte se budućnosti. Uživajte!

    • Da li je vaš posao našao vas ili ste našli vi njega?

    Moj posao je ipak našao mene. Posle dve godina rada kao specijalista u marketingu Telenora kao da sam sve shvatila i prosto od tada ne prestaje ovaj osećaj zaljubljenosti u biznis.

    • Da ne radite za novac, šta biste radili?

    Radila bih isto što i sada. Stvarala bih.

    Radila bih više na tome da sva deca bez roditeljskog staranja barem na momente osete ljubav. Kadagod zagrlim moju decu, prođe mi kroz glavu da te mališane nema ko da zagrli tako jako, sa tako puno ljubavi. Volela bih im to pružiti. Zagrljaj.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE