Lični brending i influence menadžment: 6 saveta za uspeh

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lični brending i influence menadžment: 6 saveta za uspeh

    U svetu nakon COVID 19 potreba za isticanjem vaše važnosti  (nove reputacije) za posao presudna je za dalji uspeh. U svetu je još  uvek toliko toga promenljivo, a mnogima je i ostao taj ožiljak promena, na njihovim pozicijama, poslovima i samim organizacijama. Pandemija je ubrzala osnovne promene i istakla slabosti u poslovnim modelima, ali njen glavni uticaj odražava se na samo vođstvo.

    Potreba za dominantnijim prisustvom, snažnijim uticajem i  uveravanjem su ključne meke veštine 21. veka. Moć, dominaciju i položaj nagrizaju  kiseline prestiža, znanja i ambicija. Zbog toga treba da obratite pažnju na to kakav utisak ostavljate i, što je još važnije, postajete li vešt posmatrač drugih?

    Pojam executive prisustva nije nov – zaista se možemo vratiti u stari Rim i slušati velikane poput Seneke i Cicerona da bismo videli kako je upravljanje percepcijom uvek bilo važno. U 21. veku lideri deluju u hiperkonkurentskom okruženju gde ljudi i događaji znače da vas neprekidno osuđuju i ocenjuju vaš doprinos organizaciji. “Dobri ste koliko i vaš poslednji uspeh” samim tim je vaša sposobnost upravljanja načinima kojima utičete na druge još kritičnija.

    Tu nastupamo mi.

    Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR) u saradnji sa stručnjacima za stratešku komunikaciju, Represent Communications, lansirala je kurs pod nazivom: Građenje ličnog brenda i menadžment uticaja. Cilj kursa je da se lideri i menadžeri upoznaju sa načinima na koje sebe mogu najbolje da predstave i pokažu svoje veštine koje već poseduju i tako stvore lični brend. Korišćenjem perspektive evolucione psihologije, kurs istražuje skrivene tajne našeg ponašanja i ono što govor tela, glas, rečitost i staloženost o nama signaliziraju drugima.

    Često imate samo jednu priliku da utičete. Učinkovito executive prisustvo ostavlja pozitivan trag po kojem se pamti kvalitet pojedinca u pogledu ponašanja, njegove transparentnosti i pouzdanosti, izgleda, načina razmišljanja i njihove percepcije harizme. Istraživanje koje je sproveo Univerzitet Jejl pokazalo je da oni koji regrutuju ljude za posao često prave pretpostavke o  društveno-ekonomskom statusu kandidata nakon samo sedam reči. Pored kvalifikacija koje stavljaju u svoje biografije, lideri moraju da signaliziraju svojim prisustvom i kompetentnošću. Intelektualna pamet pomaže, ali biti socijalno i emocionalno inteligentan je isto tako od suštinske važnosti. Razumevanje i optimizacija executive prisustva može doneti značajne koristi, kao što su:

    • Bolje šanse za karijeru, status i bolje finansijske mogućnosti
    • Prepoznavanje sposobnosti, kompetentnosti i liderskog potencijala
    • Pojačana samosvest
    • Poboljšano samopouzdanje i veštine komunikacije
    • Značajna sposobnost uveravanja i uticaja na druge

    Čvrsto verujemo da bilo ko, bez obzira na poreklo, može postići izvanredne stvari disciplinom, fokusom i sposobnošću da kritički odražava svoje i tuđe ponašanje. Postoje dokazi zasnovani na razumevanju nauke o uticaju i kako se ona može primeniti kao alat koji premošćuje podelu između sposobnosti i prepoznavanja. Neizbežna je činjenica da jedina stvar u kojoj većina nas nije dobra jeste da sebe vidimo onako kako nas drugi opažaju.

    Delimo sa vama naših šest ključnih saveta za vaš lični brend:

    1. Naučite da posmatrate druge – njihova kretanja, dela i ono što govore. Kada vidite nekoga da se dobro ponaša – zapitajte se zašto? Šta je to sa osobom koju kroz ovaj intervju, YouTube video, ili članak čini privlačnom?
    2. Razumite digitalnu transformaciju i vođstvo – budite otvoreni za učenje. Kako iskoristiti društvene mreže i digitalne platforme da biste plasirali svoje poruke i na koji način želite da se postavite u odnosu na druge?
    3. Uvek učinite da se drugi osećaju kao zvezde – a ne vi sami: većina ljudi voli da same sebe uveličava, ali to je čest znak nesigurnosti. Uspešni ljudi uvek čine da se njihovi gosti ili oni oko njih, osećaju kao zvezde i na taj način stvaraju pozitivne vibracije o sebi
    4. Vaš glas je najmoćnije oružje uticaja – zapamtite, način na koji govorite sa samopouzdanjem, tonalitet i upotreba širokog rečnika povezani su sa uspehom i uticajem
    5. Kako se oblačite i predstavljate, od presudnog je značaja za vaš brend s potpisom: iako je potrebno da se pridržavate neke uniformisanosti, morate da odlučite kako će vaš lični brend biti predstavljen – kul, opušten, konzervativan itd.
    6. Meka moć – šta je u vezi sa vašim ličnim brendom i executive prisustvom privlačno drugima – zašto neko treba da vam veruje i da vas sluša – odgovorite na ovo pitanje, i imate ključ uspeha.

    Pravi uspeh danas za svakoga ko pokušava da poveća svoj uticaj je ovladavanje veštinama executive prisustva u fizičkom svetu i paralelno s tim naučiti kako prenositi i projektovati ove veštine putem digitalnih medija, razumevajući da su prezentacija, boje, profesionalnost i slike deo kaleidoskopa savremenog ličnog brenda. Na kraju, morate imati poruku koju vredi slušati i pružiti uvide i znanje koje pomažu drugima – ovo se nije i nikada se neće promeniti. LSPR u kombinaciji sa našim stručnjacima za stratešku komunikaciju iz Represent Communications-a mogu vam pomoći da transformišete imidž i usmeravate svoj lični uspeh.

    John Dalton, Lead trainer and LSPR director

    Za više informacija o ovom programu kliknite na Građenje ličnog Brenda I menadžment uticaja

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE