Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl gradi drugi LOGISTIČKI CENTAR u Srbiji, posao za još 250 radnika

    Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Tomislav Šapina najavio je novu veliku investiciju tog trgovinskog lanca u Srbiji prilikom predstavljanja žiga Čuvarkuća koji je ta kompanija dobila za 150 proizvoda.

    Drugi logistički centar Lidla u Srbiji

    Šapina je za BIZLife portal najavio da će uskoro početi gradnja drugog logističkog centra Lidla u Srbiji.

    Prema njegovim rečima, novi logistički centar nalaziće se u Lapovu a ta investicija omogući će zapošljavanje 250 novih radnika.

    “Kada smo 2018. godine došli u Srbiju rekli smo da smo došli da trajno ostanemo ovde, da rastemo sa našim proizvođačima i da našim potrošačima nudimo najbolji odnos cene i kvaliteta. I to se nije promenilo”, rekao je Šapina.

    O posvećenosti razvoju srpskih dobavljača govori i podatak koji je Šapina izneo, da je početni broj od 300 domaćih proizvoda na policama Lidlovih maloprodajnih objekata sada narastao na 500.

    “Konstantno radimo sa domaćim proizvođačima kako bi proširili asortiman proizvoda i potrošači su prihvatili nas i našu srčanost koju unosimo svakoga dana”, kazao je Šapina.

    Čadež: Još 14 domaćih dobavljača

    Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izjavio je da je na poslednjem Danu dobavljača, 14 novih proizvođača uslo u lanac snabdevanja Lidla u Srbiji.

    “Kada uđete kao dobavljač u Lidl, na dobrom putu ste da ste ispunili sve uslove za međunarodno tržište”, kazao je on.

    Kompanija Lidl Srbija objavila je danas da je dobitnica žiga Čuvarkuća za više od 150 proizvoda domaćeg porekla.

    Ulaganjem u domaće proizvode i širenjem saradnje sa domaćim dobavljačima kompanija Lidl ne samo da pomaže razvoju domaće privrede i brine o zajednici u kojoj posluje na različitim poljima poslovanja, već i održivom razvoju, navode iz ove kompanije.

    Čuvarkuća za 150 proizvoda u Lidlu

    „Proizvodi sa žigom „Čuvarkuća“ koje danas sa ponosom predstavljamo, rezultat su zajedničkog rada sa našim partnerima – Privrednom komorom Srbije i domaćim dobavljačima. Ponosni smo na činjenicu da će se od danas na policama Lidl prodavnica naći čak više od 150 proizvod sa ovim žigom. Zahvaljujem se Privrednoj komori Srbije na stvaranju pozitivne klime koja je omogućila da proces dobijanja žiga uspešno završimo. Ogromno hvala našim kolegama koji su učestvovali u ovom projektu, kao i svim našim potrošačima koji nas svakodnevno motivišu da budemo sve bolji. Pozivam ih da već od danas isprobaju domaće proizvode sa žigom Čuvarkuća i uvere se u njihov kvalitet. Volimo i podržimo ono što je stvarano u Srbiji.“  izjavio je generalni direktor Lidla Srbija.

    „Žig Čuvarkuća nije jednostavno dobiti, a ovu nedelju završavamo sa više od 700 proizvoda koji ga imaju. Kupovinom proizvoda sa žigom Čuvarkuća pomažemo našim prijateljima, porodici,  proizvođačima, podstičemo nova zapošljavanje, jednostvano – pomažemo domaćoj privredi. Od nas zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti. U Lidl prodavnicama prodaje se oko 500 domaćih proizvoda, od kojih 150 već ima žig Čuvarkuća, tako da smo na dobrom putu da ih bude još. Važno je da biramo Čuvarkuću, jer tako rastemo kao privreda, kao društvo i kao zemlja odakle dolaze vredni proizvođači“, poručio je Čadež.

    Lidl: Posebno ponosni na „Đurđević“

    Kompanija Lidl Srbija navodi da su naročito ponosni na saradnju sa industrijom mesa „Đurđević“ iz Pećinaca koja je zajedno sa Lidlom dobila žig Čuvarkuća za više od 30 proizvoda. Da raste i razvija se zajedno sa svojim dobavljačima kompanija Lidl upravo pokazuje na ovom primeru jer saradnja sa dobavljačem Đurđević traje od početka njenog poslovanja u Srbiji. Sledeći ovaj primer, kompanija Lidl Srbija nastavlja da prijavljuje nove proizvode i planira dalju saradnju sa drugim domaćim dobavljačima.

    Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih diskontnih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih.

    Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 49 prodavnica u 32 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. godinu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija, BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE