Lindex slavi ženske različitosti
Lindex ovog proleća pokreće kampanju donjeg veša sa porukom: „Volite svoje grudi. Mi ih volimo.” Ovom kampanjom Lindex želi da proslavi razlike između ženskih tela i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.
„Ženske grudi su uvek bile podložne raznim simboličnim metaforama – grejpfrutima, limunima, dinjama itd. Mislimo da je vreme da se vratimo i promenimo način na koji gledamo na njih. Toplinom i smislom za humor želimo da pokažemo kako svaka žena poseduje svoju metaforu i njeno značenje. Jednostavno, želimo da ohrabrimo sve žene da budu svoje i da vole svoje grudi onakve kakve jesu, bez obzira na veličinu ili oblik”, kaže Linda Olson, direktorka marketinga Lindexa.
Lindexova kampanja donjeg veša predstavlja prirodne i neverovatne žene.
One su u različitim situacijama i životnim fazama, gde na ponosan i samopouzdan način odražavaju svoje grudi i poseduju svoju metaforu. Ovom kampanjom modna kompanija želi da proslavi ženske razlike i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.
Lindexovo dugogodišnje iskustvo u radu sa donjim vešom proizvelo je jedinstveno znanje o ženskim telima, formi, udobnosti i kvalitetu, što je ovu modnu kompaniju učinilo vodećom na tržištu veša u nordijskim zemljama.
Za Lindex žena je uvek u fokusu, a prolećna kampanja donjeg veša jedna je od mnogih inicijativa koje su u skladu sa višom namenom modne kompanije – da osnaži i inspiriše žene svuda.
Izvor: BIZlife magazin
Foto: Lindex