Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lindex slavi ženske različitosti

    Lindex ovog proleća pokreće kampanju donjeg veša sa porukom: „Volite svoje grudi. Mi ih volimo.” Ovom kampanjom Lindex želi da proslavi razlike između ženskih tela i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.

    „Ženske grudi su uvek bile podložne raznim simboličnim metaforama – grejpfrutima, limunima, dinjama itd. Mislimo da je vreme da se vratimo i promenimo način na koji gledamo na njih. Toplinom i smislom za humor želimo da pokažemo kako svaka žena poseduje svoju metaforu i njeno značenje. Jednostavno, želimo da ohrabrimo sve žene da budu svoje i da vole svoje grudi onakve kakve jesu, bez obzira na veličinu ili oblik”, kaže Linda Olson, direktorka marketinga Lindexa.

    Lindexova kampanja donjeg veša predstavlja prirodne i neverovatne žene.

    One su u različitim situacijama i životnim fazama, gde na ponosan i samopouzdan način odražavaju svoje grudi i poseduju svoju metaforu. Ovom kampanjom modna kompanija želi da proslavi ženske razlike i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.

    Lindexovo dugogodišnje iskustvo u radu sa donjim vešom proizvelo je jedinstveno znanje o ženskim telima, formi, udobnosti i kvalitetu, što je ovu modnu kompaniju učinilo vodećom na tržištu veša u nordijskim zemljama.

    Za Lindex žena je uvek u fokusu, a prolećna kampanja donjeg veša jedna je od mnogih inicijativa koje su u skladu sa višom namenom modne kompanije – da osnaži i inspiriše žene svuda.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Lindex

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE