Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ljubavno-finansijske prevare postaju sve popularniji biznis

    Više od 21.000 Amerikanaca je prošle godine bilo su žrtva ljubavnih prevaranata, a osim što su ostali slomljenog srca, izgubili su ukupno 143 miliona dolara, objavila je američka Savezna agencija za trgovinu.

    Kako prenosi The Hill, “romantične“ prevare prošle godine  su prijavljivane više od svih drugih tipova potrošačkih prevara. Očigledno je da ljubavno-finasijske igre postaju sve popularniji oblik obmana. Odnose sve više žrtava i sve su skuplje. Za ilustraciju, 2015. godine na ovaj je način prevareno 8.500 ljudi koji su izgubili ukupno 33 milona dolara.

    Žrtva je najčešće namamljena putem društvenih mreža ili internet stranica za upoznavanje. Nakon početnog upoznavanja i naoko nedužnog zavodničkog čavrljanja, prevaranti počnu da traže novac, najčešće izmišljajući hitne medicinske i druge nenadane situacije koje su ih, navodno, snašle.

    „Često tvrde da služe u vojsci i da su stacionirani u inostranstvu, što objašnjava zašto ne mogu da se sretnu uživo. Pomoć za putne troškove kako bi napokon mogli da se vide, takođe je često je opravdanje za traženje novca od žrtve“, piše u izveštaju Agencije.

    Kako bi im teže ušli u trag, prevaranti najčešće predlažu svojim ljubavnim žrtvama da novac uplaćuju na one tipove kartica s kojih se novac može anonimno preuzimati jer nisu povezane s bankarskim računima.

    Najviše žrtava je među Amerikancimai od 40 do 69 godina, koji na ovaj tip prevare padaju dvaput češće od njihovih sugrađana u dvadesetima. Starije žrtve gube i najviše novaca. Naime, srednji iznos koji stariji ljudi mekog srca potroše na svoje zavodnike prevarante je čak 10.000 dolara.

    Američka savezna agencija za trgovinu zato apeluje na potrošače da nikada ne šalju novac ili vredne poklone osobama koje ne poznaju.

    Izvor: The Hill/novac.hr

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE