Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LUKSUZNI BREND dizajnira VIRTUELNU garderobu – da li biste kupili?

    Italijanski modni brend Guči koji vredi 11,8 milijardi dolara ne dizajnira više samo fizičke proizvode već i virtuelne. Brend ovog meseca pokreće platformu koja će korisnicima omogućiti da dizajniraju virtuelnu odeću, oboću i modne dodatke a zatim i da ih obuku u virtuelnoj realnosti.

    Cilj ove ideje je da nadahne potrošače da kupe Guči proizvode, ali takođe mogu da se vrednuju i kao virtuelna roba.

    „Virtuelni svet stvara sopstvenu ekonomiju“, kaže generalni direktor Robert Triefus.

    „Virtuelni predmeti imaju vrednost zbog fizičke oskudice i zato što mogu da se prodaju i dele“, dodao je.

    Tokom poslednjih nekoliko godina, Guči je kreirao digitalne verzije svoje najnovije kolekcije za video igrice sa modnom tematikom, sportsku tenisku odeću i virtuelni izgled za onlajn avatara, a logika brenda je bila da 2,5 milijardi ljudi širom sveta igra video igrice i ta cifra samo raste. Prosečni igrač ima 33 godine i pripada višoj srednjoj klasi, što se uklapa sa Gučijevom ciljnom grupom. Igrači provode u proseku sedam sati nedeljno igrajući i kolektivno potroše 100 milijardi dolara na virtuelnu robu .

    Guči nije jedini luksuzni brend koji pokušava da angažuje potrošače na virtuelnim platformama, ali je možda najplodniji. Drugi brendovi su stvorili jednostavne, jednokratne igrice kao marketinške alate.

    Luj Viton je pokrenuo igricu u stilu 80-ih inspirisan kreativnim direktorom Virgilom Ablohom. Hermes je stvorio igrici u bacanju potkovice kako bi oživeo konjičke korene brenda. U međuvremenu, Este Lauder je lansirao dve video igrice koje su promovisale najpopularnije proizvode za negu kože ovog brenda.

    Pozitivne strane ovog Gučijevog poduhvata već su primetili neki modni stručnjaci. Jedna od njih, Laura Belmond iz neprofitne organizacije Elen Mekartur, veruje da bi ova virtuelna odeća mogla da zameni modne komade koji se samo jednom obuku za Instagram jer će na taj način smanjiti količinu otpada.

    Trifus veruje da budućnost luksuzne mode pripadati brendovima koji su spremni na rizik sada. Kako navodi, kroz ove početne pilot projekte kompanija već vidi rezultate.

    „Ovo stvara jaču vezanost, jer se ljudi osećaju kao da su bliži brendu. Kupci se osećaju kao da imaju zajedničko iskustvo i zajedno sa Gučijem stvaraju“.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE