Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Majkrosoft OTKRIO šta njihove NAJUSPEŠNIJE radnike čini NESREĆNIM

    Majkrosoft je skoro otkrio neke uznemirujuće vesti. Cela grupa njihovih najuspešnijih radnika je bila nesrećna. A oni nisu mogli da shvate zašto.

    U poređenju sa drugim timovima u Majkrosoftu, ova grupa je imala katastrofalno niske rezultate na osnovu anketa o poslovnom i privatnom životu. Da bi izbegli gubitak talentovanih i vrednih ljudi koje je teško zameniti, Majkrosoft je odlučio da prouči zašto se ovo dešava.

    Tim za organizacionu analitiku kompanije posvećen je proučavanju podataka o tome kako zaposleni rade. Oni na osnovu dobijenih podataka pronalaze načine da zaposleni budu angažovaniji i produktivniji.

    Nakon što su proučili kako ljudi u tom timu provode svoje vreme, da li ostaju posle radnog vremena, da li su umorni itd. došli su do „AHA! momenta“ kada su u pitanju SASTANCI.

    Oni su otkrili da zaposleni troše veliki procenat svog vremena na sastanke svake nedelje – u proseku oko 27 sati. Ali toliko vremena na sastancima provode i drugi timovi. Postoji jedna ključna razlika. U ovom timu je bilo od 10 do 20 zaposlenih na sastanku. To je previše ljudi. Zbog toga im je ostajalo vrlo malo vremena da se fokusiraju na kreativni deo posla. Zato su sve to radili kasno uveče i za vikend. To je bilo jedino vreme kada su mogli da rade „pravi posao“.

    Problem je u tome što su menadžeri i lideri timova pretrpali njihov raspored sastancima, smanjujući im tako dragoceno vreme za zadatke koji zahtevaju veliku koncentraciju, piše Inc.com.

    Da bi rešio ovaj problem Majkrosoft je ohrabrio menadžere da učine sledeće:

    1. Budite pažljivi u vezi sa tim koliko velikih sastanaka zakazujete i neka zaposleni prisustvuju samo najvažnijim.

    2. Ohrabrite svoje zaposlene da sami obeleže u kalendaru dane kada će se bolje fokusirati i završavati kreativne delove zadataka.

    3. Proverite koliko su vaši zaposleni proveli vremena tokom vikenda i posle posla tako šaljući mejlove.

    Vremenom se situacija popravila i zaposleni su bili u mogućnosti da troše više vremena na obavljanje posla, umesto da „pravi posao uglave“ između sastanaka.

    Izvor: BIZLife/Inc.com

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE