Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: O štednji se izveštava u DVA NAVRATA godišnje

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, mediji o štednji simptomatski najviše izveštavaju krajem oktobra meseca, što je najverovatnije zbog toga što je od 29. oktobra do 2. novembra Svetska nedelja štednje.

    Povodom Međunarodnog dana štednje koji se obeležavao 31. oktobra, agencija Kliping je za BIZLife portal prvo izdvojila podatke koji se odnose na izveštavanje medija na temu štednje, uz pomoć kojih smo zaključili da je štednja sve manje tema za srpske medije, s obzirom na to da se od januara do septembra 2021. godine tek 2,19 odsto objava u medijima, u odnosu na ukupan broj objava o proizvodima banaka, odnosi se na štednju.

    Media Insights by Kliping: ŠTEDNJA sve manje tema za srpske medije

    U najnovijem istraživanju, agencija Kliping je pratila izveštavanje medija o štednju u toku 2018. i 2019. godine, kao i 2020. i 2021. godine.

    Kada se govori o 2018. i 2019. godini, zaključak je da se najviše izveštavalo krajem oktobra, kada je Svetska nedelja štednje.

    Kada je u pitanju izveštavanje tokom 2020. i 2021. godine, izdavaja se februar 2020. godine, kada se u medijima najviše izveštavalo o štednji zbog isplate devizne štednje bivšim štedišama SFRJ na osnovu presude u Strazburu koja je započela upravo februara 2020. godine.

     

    Osim toga, izdvojili su i medije različitog formata koji su najviše izveštavali o štednji u ovom periodu.

    Tako se od internet portala izdvaja sajt Kamatica.com. Od svih štampanih medija, na temu štednje najviše se izdvojio dnevni list Politika, a od elektronskih medija javni servis, RTS 1.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE