Media Insights by Kliping: Svaki četvrti oglas u štampi su – TELEKOMUNIKACIJE
Agencija za analizu i praćenje medija Kliping objavila je da je svaki četvrti oglas u štampanim medijima dale kompanije iz industrije telekomunikacija.
Prema podacima Klipinga, industrija telekomunikacija zauzela je čak 25,63 odsto oglasnog prostora u dnevnoj štampi. Nakon nje slede sportske kladinice, koje su zauzele 11,67 odsto, a zatim trgovinski lanci i muzička industrija sa nešto više od sedam odsto. Najmanje oglasnog prostora u dnevnoj štami iskoristila je industrija osiguranja, sa 6,86 odsto.
Kada su u pitanju kompanije, MTS je u dnevnoj štampi imao najveći udeo u oglašavanju, čak 21,28 odsto. Nakon MTS-a, sledi sportska kladionica Soccer Bet sa 9,38 odsto a za njima ide Saffranex, proizvođač istoimenog dodatka ishrani, iliti leka za mršavljenje, sa 4,35 odsto i Globaltel, telekomunikaciona kompanija, sa 4,12 odsto. Nakon njih nalazi se muzička produkcijska kuća Gold Music sa udelom u oglašavanju u štampanim medijima od 3,66 odsto.
Ako se uporedi po štampanim medijima, najviše se oglašavalo u Blicu, sa 26,77 odsto, zatim u Alo-u sa 20,82 odsto, što znači da je skoro polovina budžeta oglašivača namenjenih štampanim medijima otpalo na jednu medijsku grupaciju – Ringier.
Nakon njih slede Kurir i Informer sa 18,31 i 14,42 odsto, a potom i Srpski Telegraf sa 12,36 odsto.
Izvor: BIZlife
Foto: Kliping