Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: ŠTEDNJA sve manje tema za srpske medije

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, 2,19 odsto objava u medijima, u odnosu na ukupan broj objava o proizvodima banaka, odnosi se na štednju, dok mediji dominantno izveštavaju o platnim karticama (18,43 odsto).

    Povodom Međunarodnog dana štednje koji se obeležavao 31. oktobra, agencija Kliping je za BIZLife portal izdvojila podatke koji se odnose na izveštavanje medija na temu štednje.

    Banka koja se na temu štednje najviše pojavljivala u medijma u periodu od januara do spetembra bila je Addiko banka, 53,33 odsto. Daleko ispod nje je Aik Banka sa 20 odsto, dok su Erste Banka, Komercijalna Banka i Sberbanka u medijima na ovu temu bili pristuni u istoj meri, 6,67 odsto.

    Kada su u pitanju mediji koji su izveštavali o štednji, prvo i drugo mesto dele Svet osiguranja i Biznis&Finansije sa 13,33 odsto. Na trećem mesti je Bizinfo.rs sa 10 odsto.

    Portali Blic i Kamatica dele četvro mesto sa 6,67 odsto.

    U odnosu na ukupan broj objava o proizvodima banaka, 2,19 odsto objava u medijima se odnosi na štednju, a to je, kako navodi Kliping, tek 11. proizvod banke, dok mediji dominantno izveštavaju o platnim karticama (18,43 odsto).

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE