Media Insights by Kliping: Telekom najveći oglašivaš u sektoru telekomunikacija u maju

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Telekom najveći oglašivaš u sektoru telekomunikacija u maju

    Najzastupljenija kompanija iz sektora telekomunikacija u maju u oglašavanju u štampanim medijima i na nacionalnim televizijama bila je Telekom Srbija, koja je objavila 1.400 reklamnih poruka.

    Najviše reklamnih poruka u prethodnom mesecu kompanije iz sektora telekomunikacija plasirale su u dnevnom listu Alo, a od televizija sa nacionalnom frekvencijom najveći broj oglasnih poruka imale su na TV Pink, pokazuje najnoviji izveštaj Agencije za analizu i praćenje medija Kliping.

    Prema podacima Klipinga, o oglašavanju industrije telekomunikacija tokom maja, Telekom Srbija je na nacionalnim frekvencijama i dnevnim izdanjima imao 1.400 reklamnih poruka,  A1 ih je imao 1.100 , Telenor 800, RTV Pink, odnosno promocija njihove nove platforme Apollon TV, takođe 800 i Globaltel 500 reklamnih poruka.

     

    Kada je reč o udelu u ukupnom oglašavanju u dnevnoj štampi industrije telekomunikacija u top 5 dnevnih print izdanja, 22,35 odsto svih oglasa iz sektora telekomunikacija objavljen je u dnevnom listu Alo, zatim 15,29 odsto u Informeru, 13,53 odsto u Blicu, identično i u Večernjim novostima i Kuriru 11,76 odsto.

     

     

    Kada je reč o udelu u ukupnom oglašavanju sektora na televizijama sa nacionalnom frekevencijom (top 5)  27,77 odsto oglašavanja industrija telekomunikacija imala je na TV Pink, 24,79 procenata na TV B92, na Prvoj 23,45 odsto, RTS-u  14,98 odsto i na TV Hepi  9,01 odsto.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE