Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Telekom Srbija dominantan u medijima u svom sektoru

    Skoro svaka druga objava u medijima u maju, kada je u pitanju industrija telekomunikacija, odnosila se na izveštaj o kompaniji Telekom Srbija, pokazuje analiza Agencije za analizu i praćenje medija Kliping.

    Prema podacima Klipinga, izdvojenih posebno za BIZLife portal, u medijima se najviše izveštavalo o pet kompanija – Telekom Srbija, mts, SBB, A1 Srbija i Telenor, pri tome je Telekom Srbija ubedljivo na prvom mestu, sa gotovo 49 odsto prostora, kada je u pitanju industrija telekomunikacija.

    Na drugom mestu je mts, sa 18,41 odsto, dok se na trećem nalazi SBB sa 13,35 odsto. Poslednji u ovoj grupi su kompanija A1 Srbija i Telenor o kojim su mediji izveštavali 10,37 odsto i 9,33 odsto.

    Kada je u pitanju tematski okvir u kojem su kompanije izveštavale, Kliping je izdvojio tri najzastupljenije celine – korporativne teme, zatim objave koje se tiču product placementa i na kraju objave koje se odnose na CSR aktivnosti kompanija.

    Zaključili su da su korporativne teme bile zastupljene u najvećem broju slučajeva, čak 43,59 odsto, dok su product placement i CSR bili zastupljeni 37,74 i 18,67 odsto.

    Kada su u pitanju čelnici telekomunikacionih kompanija koji su najviše bili zastupljeni u medijima, prvo mesto zauzima Vladimir Lučić, generalni direktor kompanije Telekom Srbija, koji je bio zastupljen u medijima čak 80 odsto. Na drugom mestu se nalazi Dejan Turk, A1 Srbija sa 18 odsto, dok je dva odsto medijskog prostora zauzeo Majk Mišel, prvi čovek Telenora Srbija.

    *Analiza se odnosi na sve medije koje svojim praćenjem pokriva Kliping.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE