Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mi smo složen i uigran tim

    Predsednica izvršnog odbora UNIQA osiguranja Gordana Bukumirić dobitnica je nagrade „Preduzetnik godine za tržište osiguranja istočne Evrope“ (Entreprenuer of the year Insurance industry for eastern Europe). Nagradu dodeljuje prestižna londonska organizacija „European CEO“, a u proteklih 10 godina, ova nagrada uručuje se najboljim direktorima iz različitih oblasti poslovanja koji su svojim odlukama i rukovodstvom postigli izvanredne rezultate.

    Bukumirić za BIZLife magazin kaže da je ponosna što se našla u odabranom društvu najboljih u Evropi, ali da, ipak, „voli da istakne da je tim najbitniji činilac pri izgradnji uspešnog biznisa“.

    „Svakodnevno se zajedno trudimo da klijent bude u fokusu svake naše odluke, da neprestanim inovacijama kreiramo usluge i proizvode po meri modernog čoveka, kao i da neprekidno rastemo i širimo svoje poslovanje. Ipak, u izazovnom vremenu u kojem danas poslujemo, ali takođe i na tržištu osiguranja koje je samo po sebi veoma zahtevno, mogu sa sigurnošću da kažem da je najveći izazov održati kvalitet i reputaciju kakvo UNIQA osiguranje zahteva. Ova, kao i druge nagrade koje smo timski osvojili, dodatna su motivacija, ali i odgovornost za mene kao lidera“, kaže Bukumirić.

    Šta je ono na šta ste najviše ponosni u protekle četiri godine?

    Tržište osiguranja na kojem radi 15 osiguravajućih kompanija, od čega se preko 35% ukupne premije odnosi na obavezno osiguranje automobila, sa 8% građana koji imaju životno osiguranje, 7% onih koji su osigurali svoje domaćinstvo, oko 2% sa privatnim zdravstvenim osiguranjem, učešćem online kupovine sa manje od 1%, navikama klijenata da osiguranje kupuju isključivo u poslovnicama i godišnjom premijom po glavi stanovnika od nepunih 110 evra, jasni su pokazatelji uslova poslovanja. Naš najveći uspeh je što smo baš u tom konzervativnom i tradicionalnom poslu, ali uz snažan tim koji čine mladi, kreativni ljudi, spremni na svakodnevne izazove, i postigli uspeh i iskorak po pitanju nekih rešenja i inovacija. Ponosni smo što smo kompanija koja se svojom uslugom i prepoznatljivim brendom ističe među konkurencijom.

    Koje su za vas najvažnije smernice kada počinjete da radite u velikoj kompaniji? Čime ste se rukovodili?

    Svaki posao, da bi bio uspešan, zahteva dosta vremena i posvećenosti. Ništa se ne događa preko noći i u sve velike i važne stvari neophono je uložiti trud. Bez posvećenosti cilju nema dobrih rezultata – ni na jednom polju delovanja. Tu mislim na posvećenost klijentima pre svega, ali i kolegama, saradnicima, jer svi zajedno činimo sastavni i nezamenljivi deo jedne slagalice.

    Sve veća dinamika poslovanja i stalne promene imaju svoje posledice. Da li će promena postati problem ili šansa za razvoj, zavisi od toga kako ćemo je iskoristiti. Izbor je naš i predstavlja još jednu mogućnost da donesemo  prave odluke. Naš cilj je da budemo lider na tržištu. Do toga nas vodi misija modernog, strateškog rukovođenja, efikasnog i profesionalnog poslovanja i pružanja usluga koje su na nivou evropskih standarda.

    Biti na čelu kompanije koja 11 godina beleži uspehe velika je odgovornost. Prešli smo dug put pri uspostavljanju kako kompanijskih vrednosti tako i besprekornog servisa prema klijentima i ponosna sam što mogu da kažem da smatram da smo prve velike korake uspešno načinili. Ipak, u izazovnom vremenu u kojem danas poslujemo, ali i takođe na tržištu osiguranja koje je samo po sebi veoma zahtevno, mogu sa sigurnošću da kažem da je još veći izazov održati kvalitet i reputaciju kakvo UNIQA osiguranje zahteva.

    U UNIQA osiguranju ste punih deset godina. Koliko je kompanija uticala na vaše oblikovanje, a šta ste vi u tom periodu „doneli“ u ovu kompaniju?

    Zahvalna sam što sam kroz dvadesetogodišnje iskustvo u oblasti osiguranja imala priliku da se upoznam sa svim detaljima, ali i složenošću ove struke. Napredujući kroz različite pozicije sagledala sam sve izazove, ali i ciljeve s kojima se svi zaposleni u industriji osiguranja svakodnevno sreću.

    Ipak, ono što je još važnije je napraviti balans u svom životu, kako vas posao ne bi „progutao“ i kako biste uvek bili u stanju da sve držite pod kontrolom i da imate jasnu i objektivnu percepciju svega.

    Svaki dobar lider mora da zna da „izvuče“ najbolje od svojih zaposlenih, da zna da ih motiviše, ali i da omogući da se razvijaju. Zato mi je drago da sam kroz svoj rad i odnos s partnerima, kolegama i klijentima potvrdila da posedujem menadžersku hrabrost, brzinu i odlučnost.

    Naglašavate ulogu tima kao najbitnijeg činioca pri izgradnji uspešnog biznisa. Šta biste vi savetovali jednom menadžeru koji upravo pravi novi tim? Šta je najvažnije?

    Poznato je da iza svakog uspešnog biznisa stoje ljudi. Ljudi su pogonsko gorivo, snaga i oslonac svakog poslovanja. Na tržištu poslovanja, tim koji čini kompaniju naš je najdragoceniji kapital. Kroz svakodnevni, zahtevni rad s klijentima, naši zaposleni su naši brend ambasadori, lice kompanije i oni koji na najbolji način predstavljaju naš rad i naše vrednosti. Baš od njih i zavisi svaki naredni korak i svaki ispunjeni cilj koji svakodnevno prelazimo.

    Zato sa  ponosom mogu da da kažem da je UNIQA tim  složan i uigran tim, koji posluje na principima poverenja i timskog rada. Važno je da svi članovi imaju znanje, pozitivnu energiju, zdravu ambiciju i proaktivnost. Naša je prednost što je tim koji trenutno vodim upravo takav.  Kažu da tim koji pobeđuje ne treba menjati, ali ga treba podržavati i razvijati. Zbog toga, svaki novi lider koji počinje da vodi tim mora dobro da upozna svoje članove kako bi svako mogao da da svoj najveći doprinos i na najbolji način iskoristi svoje potencijale. Uz to svaki  lider treba da nauči da sluša, da nauči da razvija ljude, ali i da širi ideju da znanje ima vrednost jedino ukoliko se deli.

    Jer za kompaniju, svaki njen član je jednako važan, neprocenjivo vredan i zaslužan za svaki postignut poen, za svakog novog klijenta i svaku stepenicu ka vrhu. Koliko zaposleni umeju, znaju, mogu – toliko će kompanija i postići. Zato tim i jeste najbitniji činilac pri izgradnji uspešnog biznisa.

    UNIQA kao lider

    Na srpskom tržištu osiguranja, UNIQA osiguranje se već pozicioniralo kao lider u Affinity osiguranjima tj. jednostavnim osiguranjima, s niskim iznosima premija koje se vezuju i prodaju zajedno s određenim proizvodima i uslugama, ali i kroz individualnu prodaju potencijalnim kupcima. Samo u ovoj godini UNIQA je razvila i ponudila tržištu pet potpuno novih proizvoda (produžena garancija, osiguranje loma ekrana za mobilne telefone i tablete, osiguranje guma za putnička i teretna vozila, pravna pomoć i auto asistencija uz prodaju automobila i uz prodaju turističkih aranžmana). Potreba za ovakvim osiguranjima je rastuća, a naročito kod novih kanala prodaje kao što su veb prodavnice ili kupovina i plaćanje putem mobilnih telefona.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE