Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Moda inspirisana mitovima i legendama

    „Max Mara” ceni klasike: epske priče, mitove i legende, koji osvetljavaju ljudsko iskustvo. Priče se nikada ne menjaju, ali „svako vreme nosi svoje breme”.

    Upravo sada se klasična antologija ponovo piše, ovog puta iz perspektive žena. Emili Vilson je prva žena koja je prevela „Odiseju” i koja je osvetljava iz drugačijeg ugla, posle mnogo vekova prikazivanja samo muške perspektive.

    Amfitrit je bila velika unuka Gaje i kraljica svih okeana. To je bilo pre rata, kada je Posejdon došao i zbacio je sa trona. Sada, posle toliko vremena, „Max Mara” vraća Amfitrit na njen presto.

    „Max Mara”, takođe, „zaranja” u svoju istoriju. Kraljica dizajna An-Mari Bereta (Anne-Marie Beretta) bila je nezamenljiva 80-ih godina za „Max Maru”. I ona je bila fascinirana snažnom simbolikom klasičnog sveta.

    Arhiva kompanije donosi snažnu siluetu, asimetrične draperije i stilizovane utilitarne detalje – prilagođene savremenoj priči.

    U mediteranskim tonovima maslinaste, duboke plave i čiste bele, „Max Mara” zamišlja „modernu Amazonku” kao ponosnu i neustrašivu. Uz „Atalanta” torbu, majicu na jedno rame, suknju koja se vezuje na struku i neustrašivi izgled sunčanih naočara „Briseis”, „moderna Amazonka” spremna je za avanturu – kroz pustinje i olujne okeane ili, jednostavno, za put do kancelarije.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE