MOL otvorio svoj 1.000. Fresh Corner

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MOL otvorio svoj 1.000. Fresh Corner

    MOL je nedavno otvorio 1000. Fresh Corner u regionu Centralne Evrope. Kompanija je počela da transformiše svoje servisne stanice pre šest godina na osnovu koncepta Fresh Corner, a danas gotovo svaka druga stanica nudi svežu hranu i visokokvalitetnu kafu kupcima.

    MOL Serbia nedavno je proslavila peti rođendan Fresh Cornera sa 27 objekata u mreži.

    Kompanija je započela transformaciju servisnih stanica pre šest godina na osnovu Fresh Corner koncepta, a danas u ponudi ima sveže sendviče, peciva i hot-dogove na svakoj drugoj stanici. Uspeh ovog koncepta pokazuje činjenica da je, uprkos pandemiji, tokom prošle godine MOL prodao 46 miliona šoljica kafe širom regiona, prevazilazeći kompanije iz industrije kafe. Takođe, tokom prošle godine kompanija je u regionu prodala 10 miliona hot-dogova.

    Istraživanje potrošača takođe je pokazalo da većina vozača sada želi više od brzog točenja goriva. Tokom putovanja očekuju gastronomsko iskustvo, rekreaciju i raznolikost. Koncept Fresh Corner bazira se na pružanju kvalitetnog vremena putnicima sa svim potrebnim sadržajima, ukusnom kafom i grickalicama. Kako bi odgovorili na date potrebe, sada sve više stanica ima terasu, fitnes park na otvorenom, dečiji kutak, prostor za presvlačenje beba i  mesta za kućne ljubimce.

    „Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj naše strategije je da udovolji najširem spektru potrošačkih potreba uvek pružajući najviši mogući kvalitet. Tokom svih ovih godina smo mnogo naučili i zahvaljujući predanom radu postavili smo visoke standarde gostoprimstva koje naši kupci od Češke do Crne Gore veoma cene. Nakon pandemije, suočavamo se sa izazovima budućnosti sa obnovljivom energijom i u skladu sa našom ažuriranom dugoročnom startegijom, nastavićemo transformaciju naših servisnih stanica kako bismo MOL maloprodajnu uslugu predstavili što široj publici“, kaže Péter Ratatics, izvršni potpredsednik MOL Grupe za Consumer Services.

    U Srbiji je nedavno obeležen peti rođendan Fresh Corner koncepta. Tokom poslednjih pet godina u Fresh Cornerima širom Srbije prodato je više od 4 miliona kafa, 147 hiljada hot dogova i skoro 340 hiljada sendviča.

    Izvor: BIZLife

    Foto: MOL

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE