Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mona Man: New Chapter

    Da bismo postali najbolja verzija sebe, nekad je potrebno da okrenemo novi list i hrabro zakoračimo ka svetu novog i nepoznatog.

    Najnovija kampanja brenda Mona Man govori upravo o tome da ne treba da se plašimo promena i da nas zapravo one unapređuju i čine boljima.

    Pod sloganom „New Chapter“ ističe se simbolika svih novih stvari koje je brend doživeo u poslednjih godinu dana i najavljuju se dalje promene sa ciljem da brend bude još bolji.

    Kampanja ističe novi vizuelni identitet brenda i novi logotip koji potpisuje čuveni Slavimir Stojanović Futro, a novi logo predstavlja brend u jednom odvažnijem i modernijem svetlu.

    Posebnu upečatljivost kampanji daje upravo brend ambasador Dragan Mićanović, koji predstavlja sve one karakteristike Mona Man muškarca: hrabrost, integritet, posvećenost i strast ka postizanju viših ciljeva u životu.

    Brend Mona Man želi da inspiriše pozitivne promene i da da podršku svima onima koji su spremni da hrabro okrenu neki novi list!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE