Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Možemo sve dok god smo nežne prema sebi“

    „Biznis zahteva od svih nas da pratimo trendove, usvajamo nove veštine, budemo i tamo gde ne želimo, suočimo se sa pritiskom, neuspehom, susretnemo se sa ljudima i situacijama sa kojima inače ne bismo… Ništa od toga nije komforno, ali je podrazumevano“, kaže za BIZLife magazin Stojana Kevrešan, Marketing & Communication Specialist, Gorski Hotel & Spa**** Kopaonik.

    • Kakva je uloga marketinga u ovoj poslovnoj „novoj normalnosti”, pogotovo u HORECA sektoru?

    Uloga marketinga je, bez izuzetka, u svakoj normalnosti presudna. Proizvod mora biti dobar da bi se ostvarili dugoročni rezultati, ali dok veliki broj ljudi ne čuje i ne potvrdi kvalitet, nema ni ozbiljnijih rezultata. Naš sektor je pretrpeo najviše promena u proteklom periodu, a koliki je značaj marketinga, verujem da najbolje opisuje činjenica da je upravo taj deo poslovanja jedini bio aktivan u periodu vanrednog stanja, dok su objekti bili zatvoreni.

    Uloga odnosa sa javnošću uvek najviše dolazi do izražaja u kriznim vremenima. Svi koji su empatično, transparentno i pravovremeno komunicirali sa svojim gostima ostvarili su odnos poverenja. Kod nas je takav pristup umnogome doprineo da se izdvojimo kao bezbedno mesto za odmor, što je rezultiralo velikom popunjenošću. Marketing nam je omogućio da ostanemo u kontaktu sa gostima, javnošću; da pokažemo odgovornost, ljudskost, ranjivost. Marketing nas održava relevantnim i daje ljudima obećanje, koje, kada ispunimo, ostvarujemo dugoročan odnos poverenja i lojalnosti, koji je presudan u periodima neizvesnosti.

    • Radite u pretežno ženskom okruženju. Koliko vam je to važno? Koje su prednosti i da li postoji i poneka mana?

    Celokupan kolektiv „Gorskog” je šarenolik, sa blagom prevagom na mušku stranu, ali našu kancelariju, pa i ceo sektor prodaje i marketinga, čine samo žene. Imati primer starijih, uspešnih žena na koje mogu da se ugledam, ali i mlađih koleginica koje mogu da osnažujem svojim primerima i iskustvima, najlepša je poslovna situacija u kojoj sam mogla da se nađem. Iako smo mi navikle na ravnopravnost, važno je da ističemo da kolektivi poput našeg postoje, jer smo, nažalost, više izuzetak nego pravilo.

    Prednost koju najčešće ističem jeste to što je u ženskom kolektivu uvek dozvoljeno pokazati malo više emocija, doneti i podeliti i poneku ličnu zabrinutost ili sreću, što se mora normalizovati u poslovnom okruženju generalno.

    Kancelarija je mesto u kom provodimo većinski deo dana i života, zato se u njoj život i mora odvijati. Dakle, ne, nema mana, sve je onako kako same sebi napravimo.

    • Koliko je ženama u biznisu teško da izađu iz svoje zone komfora i koliko se često to od njih očekuje?

    Svi drugačije reagujemo na izlazak iz zone komfora. Mapiranje te zone je vrlo individualno. Granice prelaska su još neuhvatljivije od ličnosti do ličnosti, tako da nema univerzalnog odgovora. Biznis zahteva od svih nas da pratimo trendove, usvajamo nove veštine, budemo i tamo gde ne želimo, suočimo se sa pritiskom, neuspehom, susretnemo se sa ljudima i situacijama sa kojima inače ne bismo… Ništa od toga nije komforno, ali je podrazumevano. Sa druge strane, u prirodi nam je da se lako navikavamo i držimo poznatih obrazaca, pa tempo koji nameće poslovni svet može da bude često i previše zahtevan. U svemu tome je najvažnije pronaći ravnotežu i pažljivo odmeriti koji izlazak iz zone komfora vodi u prosperitet, a koji u anksioznost. Nijedno očekivanje ne sme imati primat nad emocionalnim zdravljem. Možemo sve dok god smo nežne prema sebi, jedna prema drugoj i prema svima u okruženju.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE