MRAČNE progoze trećeg najvećeg špeditera o haosu sa PREVOZOM robe

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MRAČNE progoze trećeg najvećeg špeditera o haosu sa PREVOZOM robe

    Haos na tržištu vazdušnog i pomorskog prevoza robe trajaće još “jako, jako dugo” i drumarine će ostati izuzetno visoke, procenio je danski špediter DSV.

    Pandemija kovida 19 prisilila je vlade širom sveta na zatvaranje trgovina i pogona i zabranu okupljanja i ljudi su se okrenuli naručivanju robe putem interneta.

    Talas potražnje za robom široke potrošnje opteretio je globalne lance snabdevanja i logističke kapacitete, a pritisak je pojačalo otvaranje privreda nakon ublažavanja “koronamera”.

    To je dovelo do rekordno visokih drumarina, a situacija se poslednjih meseci pogoršala i u vazdušnom i pomorskom saobraćaju, naveo je danski DSV u izveštaju o poslovnim rezultatima u trećem tromesečju.

    “Prestao sam da koristim reč ‘normalizacija’. Ako normalizacija znači da ćemo se vratiti na tržište kakvo smo poznavali 2018. i 2019, mislim da se to neće dogoditi – barem ne jako, jako dugo”, rekao je izvršni direktor Jens Bjorn Andersen.

    Situacija je posebno teška na velikim tržištima kao što su Sjedinjene Države, gde se desetine brodova “zaglavilo” u lukama Los Anđelesa i Long Biča i ne mogu istovariti teret.

    “Ne pomaže ni što su ulaganja u infrastrukturu u SAD zanemarena dugi niz godina, pa lučka i železnička infrastruktura jednostavno ne može da izdrži povećanje obima (tereta)”, napomenuo je Andersen.

    Treći špediter u svetu gotovo je udvostručio prihode u trećem tromesečju, na 49,56 milijardi danskih kruna (6,66 milijardi evra). Kompanija je zbog rekordnih drumarina ponovo podigla procene godišnjih rezultata, peti put u ovoj godini.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE