Nagrada za doprinos lokalnoj zajednici

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nagrada za doprinos lokalnoj zajednici

    Slavica Pavlović, predsednik Izvršnog odbora Eurobank

    Partnerstvo Fudbalskog kluba Mančester junajted i Eurobanke započeto je 2014. godine na polju platnih kartica, a zahvaljujući ovoj saradnji, Banka je prošle godine dovela u Srbiju jednu od najprestižnijih škola fudbala za decu, želeći da pruži priliku mališanima da fudbalsko znanje i praktično iskustvo steknu od renomiranih trenera kao i bivšeg polaznika ove škole, Vesa Brauna. Za ovaj projekat nedavno je nagrađena i Virtus nagradom za filantropiju, koju dodeljuje Trag fondacija.

    • Kako se jedna banka našla u školi fudbala i koje su to vrednosti koje su opredelile da ovaj projekat bude toliko zapažen u javnosti?

    Uvek je čast biti uvršćen među dobitnike Virtus nagrade Trag fondacije, a ovog puta posebno nam je drago što je nagrada prepoznala vrednost i kvalitet projekta Mančester junajted škole fudbala u Srbiji. Projekat smo pripremali dugo i s pažnjom, a naš prvenstveni motiv bio je da mališanima prenesemo radost i zadovoljstvo bavljenja sportom. Mališani su tako imali jedinstvenu priliku da od renomiranih i iskusnih trenera Mančester junajteda steknu praktična iskustva i veštine, ali i teorijske osnove o fudbalu, fudbalskoj strategiji, taktici i pre svega o važnosti timskog duha. Školu su pohađali mladi talenti iz cele zemlje uzrasta do 11 godina, kao i treneri koji će stečeno znanje nastaviti da prenose na nove generacije, a posebno nam je drago što su se školi pridružili i štićenici domova za decu bez roditeljskog staranja iz SOS Dečijeg sela u Kraljevu i Dečijeg sela iz Sremske Kamenice.

    • Saradnja sa jednim od najvećih fudbalskih klubova na svetu verovatno sa sobom donosi neke nove, posebne izazove. Koji biste od njih izdvojili?

    Mančester junajted jeste jedan od najvećih i najpoznatijih fudbalskih klubova na svetu, ali i je i mnogo više od toga – posredi je globalna organizacija koja nastoji da prenese ljubav prema fudbalu i sportu što većem broju ljudi. Za dolazak u Srbiju opredelio ih je veliki broj pratilaca i ljubitelja kluba u našoj zemlji, a Eurobanka je izabrana za poslovnog partnera u oblasti izdavanja ko-brendiranih Eurobank – Mančester junajted platnih kartica. Eurobanka i Mančester junajted dele mnoge zajedničke vrednosti, između ostalog i čvrstu posvećenost pružanju podrške zajednici u kojoj poslujemo kroz društveno odgovorne projekte, zahvaljujući čemu smo ostvarili saradnju i u ovoj oblasti. Pre nego izazov, rekla bih da je partnerstvo s Mančester junajtedom zadovoljstvo i privilegija koji nam omogućavaju da s jednom globalnom organizacijom podelimo dragocena iskustva i da od njih naučimo mnogo toga.

    • U poslednje vreme kompanije dosta ulažu u projekte koji su namenjeni deci, kao najosetljivijoj kategoriji. Da li ova vrsta projekata predstavlja i vaše strateško opredeljenje?

    Društveno-odgovorno poslovanje sastavni je deo poslovne strategije Eurobanke i zato nastojimo da podržimo projekte i inicijative dugoročne vrednosti u oblastima obrazovanja, kulture, ekologije, jednakosti i zdravstva. Naravno, to uključuje projekte usmerene ka deci i mladima poput Mančester junajted škole fudbala. Takođe, veoma smo ponosni i na projekat „Škola kao nacrtana za vas“, sveobuhvatni dugoročni program namenjen unapređenju uslova za rad i učenje u srednjim ekonomskim školama u Srbiji koji realizujemo uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

    • U vreme pandemije, poslovni sektor u Srbiji je dao, čini se, svoj maksimum da pomogne zdravstvenom sistemu. Da li je i Eurobank bila deo te podrške?

    Mi u Eurobanci verujemo da je tokom ovih vanrednih okolnosti izazvanih pandemijom neophodno da podržimo zdravstveni sistem u zemlji i kao pojedinci i kao organizacija. Zato u našem svakodnevnom poslovanju primenjujemo sve mere i preporuke kako bismo obezbedili bezbedne uslove za rad naših zaposlenih, a klijentima bezbedan i nesmetan pristup i korišćenje potrebnih proizvoda i usluga. S druge strane, ove godine smo takođe donirali 6 miliona dinara za nabavku neophodne medicinske opreme u saradnji s UNICEF-om, a dodatno smo izdvojili 1,2 miliona dinara za nabavku kiseoničkih protokometara za Klinički centar Srbije, i kliničke centre u Nišu i Kragujevcu.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE