"Najgore što možete da učinite za svoj brend je da se 'pravite da ste mrtvi'"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Najgore što možete da učinite za svoj brend je da se ‘pravite da ste mrtvi'”

    “Iako je ova situacija nepoželjna, ipak je situacija u kojoj možemo da proverimo pozicije, gde se nalazimo i koliko smo dobro radili na marketingu brendova ili usluga koje plasiramo na lokalnom tržištu. Jasno je da neki biznisi jednostavno ne mogu da funkcionišu ili opstanu u doba korone, čak i sa jakom i emotivnom komunikacijom, ali biznisi koji mogu treba promišljeno i na najbolji mogući način to da iskoriste kako bi učvrstili svoju poziciju na tržištu”, rekao je Miloš Milošević, direktor marketinga u kompaniji Delta Motors na #BIZKolegijumu.

    Medijska kuća BIZLife saziva “BIZ KOLEGIJUM”, pridružite nam se! (VIDEO)

    Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije, a jedan od sagovornika bio je i Miloš Milošević, direktor marketinga u Delta Motors-u:

    Da li su inovacije pomogle?

    Svakako da, ali pod uslovom da ste u prethodnom periodu pripremili kompaniju da bude spremna za inovacije. Kao prvo, razbili smo monotoniju dosadašnje komunikacije, jer nas je pandemija naučila da budemo mnogo emotivniji i solidarniji u komunikaciji, a potrošači reaguju na emocije i time se stvara jača veza između klijenta odnosno fana i brenda. Drugo, ukoliko imate stručan i fleksibilan tim mnogo je lakše i brže odreagovati na tržišne promene kako ne bi bilo zastoja u komunikaciji. I treće, mozda i nije toliko loše nekada “vezati sebi jednu ruku”, niste ni svesni šta možete novo da smislite i koliko to može da bude kreativno.

     

    Šta nas čeka u 2021. godini?

    Godina 2020. je bila jako izazovna i naučila nas je brzim reakcijama i prilagađavanju, ali ujedno i još racionlanijim ulaganjima u marketing i konstantnom praćenju rezulatata. Najgore što možete da učinite za svoj brend je da se “pravite da ste mrtvi” i povučete budžete, treba biti racionalan i zadržati konstantnu komunikaciju, a koliko ste radili na tome da pored epiteta Trade mark, vaš brend postane i Love mark utoliko ćete moći maksimalno iskoristiti vaše postojeće kanale za racionalniju komunikaciju. Ko se na vreme pripremio ulaganjem u savremenije vidove komunikacije, pogotovo u sopstvene kanale društvenih mreža, websajt i CRM, toliko će mu biti i lakše da komunicra sa potrošačima u 2021. Ne smemo ni da zaboravimo WOM marketing, ako ste dobri, o vama se priča, a to je potpuno besplatno.

     

    Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i komunikacijama?

    Mi smo već uveliko usmereni na digitalni marketing, samo je važno optimizovati svaku dodirnu tačku sa klijentima i obezbediti im kvalitetno iskustvo. Kontak sa klijentima i pažljivo osluškivanje informacija koje nam oni pružaju, može nam otvoriti vidike u kom pravcu trebamo da radimo i kakvu komunikaciju da imamo, a to se danas uglavnom radi kroz digitalne kanale. Odbijanje usavršavanja digitalnih kanala za mnoge kompanije može značiti gubitak konkurentne pozicije ili čak izlazak sa tržista.

    Koliko puta ste u omiljenoj pekari pitali da li je nešto “vruće” izašlo iz pećnice? Zamislite sad da jednostavno to možete da vidite na websajtu, Twitteru, Instagramu u aplikaciji i sl. i da li biste organizovali svoje vreme kada da je posetite. Zamislite da ljudi na tim kanalima komentarišu koliko su kiflice ukusne. Zamislite da li će vaši klijenti požuriti ukoliko znaju da je na polici ostala jos samo jedan tepsija omiljne pite ili da možete da rezervišete jednu i da je preuzmete usput kada krenete kući. I zamislite da vaša pekara ovako komunicira, a ostale ne, sigurno joj to dodaje autoritet u odnosu na konkurenciju. Da li biste se fokusirali više na online?

    Vrhunski menadžeri najbolje znaju koliko je važno da u svakom momentu raspolažu pametnim telefonom koji može odgovoriti na sve zahteve. Važnost pravovremene i uvek dobre povezanosti sa najbližim saradnicima putem odgovarajućeg uređaja posebno je dobila na značaju prethodnih meseci tokom pandemije a sigurno će tako biti i u periodu pred nama

    Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE