NAJKOLEGA: Milica Šljivančanin, Nemanja Jovanović, Aleksandar Stopar, Branko Vukićević, Henkel

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NAJKOLEGA: Milica Šljivančanin, Nemanja Jovanović, Aleksandar Stopar, Branko Vukićević, Henkel

    Henkel čine ljudi različitih profila, godina i osobina, oni koji stvaraju inovacije, grade naše brendove, svakodnevno omogućavaju kontinuitet poslovanja, kreativci i analitičari. Sve naše kolege zaslužuju da ih pomenemo zbog njihovih kvaliteta. Kako za to nemamo dovoljno stranica sa velikim zadovoljstvom predstavljamo neke od nas koji su se istakli u prethodnom periodu.

    Milica Šljivančanin, Trade i Category menadžerka sektora „Deterdženti i kućna hemija“ je prošle godine sa svojim timom organizovala ekološki projekat čišćenja reka i jezera u Srbiji – „Volim reku, a ti?“ i time nas inspirisala da ni u doba pandemije ne odustajemo od onoga što nas pokreće, već da nađemo način da se prilagodimo. Za čitaoce BIZLife-a Milica poručuje:

    Projekat “Volim reku, a ti?” za mene i ceo tim je bio izuzetno važan, uz podizanje svesti o značaju ekologije i zaštite životne sredine, pokazao nam je da je realizacija u veoma izazovnim vremenima moguća i probudio je dodatnu motivaciju i želju da postignemo još više od planiranog.

    Nemanja Jovanović, direktor IT službe Henkel Adria, u Henkelu je duže od 15 godina, a ni u jednom trenutku nije izgubio strpljenje za mnogobrojna pitanja. „Da li ste restartovali kompjuter“ nije na listi njegovih pitanja kako bi se što pre rešio problem, već se on detaljno posveti i najjednostavnijoj molbi. Prošle godine Nemanja je sa svojim timom za kratko vreme uspeo da omogući prelazak na rad od kuće, na čemu smo mu jako zahvalni.

    Mislim da svako treba da teži da bude najbolji u onome što radi, nevezano za konkretnu profesiju kojom se bavi i izazov sa kojim se suočava – ne postoje „glupa“ pitanja, mali projekti i nerešivi problemi. Da bismo uspeli u tom konstantnom pokušaju da budemo iznova sve bolji moramo biti otvoreni, predusretljivi, imati razumevanja i izgraditi odnos i poverenje, a na tom putu ćemo retko uspeti sami. Koristim ovu priliku da se zahvalim svom timu i svim kolegama na velikom trudu, energiji i podršci koju mi pružaju – Nemanja Jovanović

    Ne nose svi heroji plašt, neki od njih nose Ceresit prsluk. Naše kolege iz tehničke podrške Aleksandar Stopar i Branko Vukićević su uvek u prvim borbenim redovima, ljudi koji svojim znanjem pomažu velikom broju majstora i štite vrednosti brenda Ceresit. Kako bi pružili podršku u novim uslovima, Branko i Aleksandar su se upustili u novu avanturu i već nekoliko nedelja drže onlajn tehničke prezentacije i obuku stotinama zainteresovanih majstora, a evo šta njih pokreće:

    Ponosan sam što već trinaest godina radim u kompaniji koja ima puno razumevanja i usavršava svoje zaposlene. Ponosan sam i na rezultate ostvarene u izazovnoj 2020. Briga i razumevanje od strane kompanije u vreme pandemije i sjajan tim mladih ljudi su mi bili dodatna inspiracija da zajedno sa kolegama dam sve od sebe i da i u ovakvim vremenima ostvarimo sjajne rezultate – Branko Vukićević.

    Motivaciju za posao pre svega dobijam kroz uspešnu saradnju sa kolegama unutar Henkel tima i našim klijentima i poslovnim partnerima. Izuzetno sam ponosan na sjajne rezultate koje smo postigli u razvoju Ceresit brenda i velika mi je čast što je moj rad prepoznat i nagrađen – Aleksandar Stopar

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Henkel

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE