Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NAJKOLEGA: Snežana Čokorilo, Milica Grbić, Jovana Janjić, Miloš Petković, dm drogerie markt

    Od davne, 1973. godine, kada je osnovana, kompanija dm drogerie markt ima jedan princip – „Čovek u centru poslovanja”. Do danas je ova vodilja ostala ista, a krajnji rezultat odgovorne prakse ljudskih resursa dm-a ogleda se u posvećenosti i entuzijazmu čitavog kolektiva. Svoje težnje da svaki segment poslovanja oboji u zeleno, drogerijski lanac realizuje zajedno sa svojim zaposlenima, koji rado uzimaju učešće u projektima i inicijativama kompanije, pa tako već drugu godinu zaredom „sade kiseonik” za buduće generacije.

    Vođeni misijom da ujedinjeni mogu sve, zaposleni u kompaniji dm načinili su te male korake koji menjaju svet. Zajedno sa svojim porodicama, prijateljima i drugim građanima volonterima projekta „Zasadi drvo”, učestvovali su, 17. novembra 2019. godine, u najvećoj masovnoj akciji pošumljavanja naše zemlje. Ova akcija ispisala je istoriju, budući da je u samo jednom danu zasađena čak 51.000 sadnica na preko 30 lokacija širom Srbije. Međutim, eko-heroji iz dm-a poručuju da je njihova izgradnja zdravije budućnosti tek počela, jer je za tekuću sezonu, koja traje do marta sledeće godine, postavljen novi cilj – pošumljavanje preko 100 lokaliteta u našoj zemlji.

    „Izuzetan je osećaj kada se, nakon godinu dana, vratite na lokaciju prošlogodišnje sadnje i vidite kako raste drveće koje ste zasadili. Ovogodišnju akciju doživljavam kao posebno važnu jer nas novonastala situacija podseća na to da je zdravlje najvažnije i da svako stablo predstavlja spas”, ističe Snežana Čokorilo, prodavac u kompaniji dm.

    Kompanije dm i Adria Media Group pokrenule su projekat Zasadi drvo uz stručnu podršku institucionalnih partnera – Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede (Uprava za Šume), Privredne komore Srbije, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokreta gorana Srbije i Botaničke bašte Jevremovac, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu. Zahvaljujući ovom projektu naša zemlja je postala bogatija za preko 80.000 mladih stabala u periodu od oktobra 2020. do danas. Od januara 2021. godine zaposleni kompanije dm i građani volonteri nastavljaju sadnju u malim grupama, uz poštovanje svih mera prevencije.

    „Kroz inicijativu ’Zasadi drvo’, mi u dm-u doprinosimo stvaranju boljih ekoloških uslova života za sve nas, što posebno dolazi do izražaja sada, u uslovima pandemije, kada je potrebno delovati sa pojačanom odgovornošću”, kaže Miloš Petković, referent marketinga u kompaniji dm Srbija, i dodaje: „Za nas to znači i smanjen broj ljudi po akciji i donosi nove okolnosti kojima ćemo nastojati da se prilagođavamo pružajući maksimalni mogući doprinos u datom trenutku.”

    Uslovi „nove normalnosti” nisu omeli Miloševe kolege da nastave da se bore da zajednica u kojoj žive i rade bude bolje mesto.

    „Sa jedne strane, ovaj projekat edukuje i osvešćuje, a sa druge, poziva na konkretnu akciju. To je ono što ga, pored njegovog plemenitog cilja, čini posebnim”, dodaje Jovana Janjić, asistent Sektora razvoja ljudskih resursa u kompaniji dm.

    Milica Grbić, poslovođa u jednoj od dm drogerija u Srbiji, pozvala je sve pojedince da se priključe projektu: „Kada sadite drvo prvi put, ništa vam nije jasno, ali onda se okrenete oko sebe i pogledate mesto na kome će jednog dana biti gusta šuma zahvaljujući vama – tada osetite nemerljiv ponos.”

    Drogerijski lanac dm prepoznat je kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, što svakodnevno potvrđuje kroz kontinuiranu brigu o zadovoljstvu, zdravlju i razvoju zaposlenih, ali i težnju da stvori harmonično radno okruženje koje im pruža lični i profesionalni razvoj. Rezultat takvog odnosa jeste kolektiv koji je spreman da menja svet nabolje, poručili su iz kompanije.

    Redakcija BIZLife-a vas poziva da pošaljete kratku priču o vašem kolegi/ koleginici na mail [email protected]. Konkurs je otvoren do 15.2.2021.

    Ko je TVOJ NAJKOLEGA?

    Izvor: BIZlife

    Foto: DM drogerie markt

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE