Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Nemojte da kupite ovaj auto“

    Svi oglasi za prodaju automobila su slični i predvidivi – svi “trube” o udobnosti, dizajnu i najnovijim modelima navodeći mušterije da dođu u salon i pogledaju.

    Ali, nova kampanja Volvo automobila u Nemačkoj glasi: “Nemoj da kupiš ovaj auto”.

    Iako to zvuči kao prva lekcija iz marketinga “šta nikada ne treba radite”, uklapa se u strategiju kompanije koja navodi vozače da se “pretplate” na Volvo automobile.

    Mušterije bi plaćale mesečne račune koji pokrivaju određene naknade i popravke – to je plan kojim Volvo planira da ostvari barem polovinu rezultata do 2025. godine.

    “To je vrlo transparentno, bez problema”, rekao je izvršni direktor Volvoa Hakan Semjuelson. “Tačno znate koliko vas košta”, dodao je on.

    Partner u konsultantskoj kući “Roland Berger” Jan-Filip Hasenberg kaže da “automobil nije toliko važan za mlade ljude kao što je to bio slučaj osamdesetih ii devedesetih godina, a da je pretplaćivanje na automobil zgodan način da ga imate bez finansijskog rizika”.

    Izvor: BIZLife/Bloomberg

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE