Netfliks već zarađuje rekordno, a sada ulaze u NOVU INDUSTRIJU
Američka striming kompanija Netfliks ima više od 200 miliona korisnika, makar onih zvaničnih. Broj korisnika, a samim tim i profit znatno im je porastao za vreme pandemije, a sada su došli i na novu ideju kako da ga uvećaju dodatno.
Naime, Netfliks je najavio da će otvoriti internet prodavnicu, gde će korisnici moći da kupe liniju odeće, ali i događaje uživo koji su vezani za poznate serije, među kojima su „La Casa de Papel, „The Witcher“ i „Stranger Things“.
Takođe, moći će da se kupe ogrlice, privesci, jastuci… Sajt za e-kupovinu na Netfliksu počeo je da radi prošle nedelje.
Ulaganje u modnu industriju signalizira evoluciju strategije kompaniije koja se godinama već fokusira na jedan cilj, a to je prikupljanje što više korisnika prijavljenih na Netfliksov striming servis.
Stručnjaci su ovaj korak Netfliksa već odbacili kao veliku brigu, ali treba uzeti u obzir da je i Netfliks ranije bio mala briga, podsećaju mediji.
Kako pišu, Netfliks je sada moglo bi se reći, jedna od najuspešnijjih kompanija širom sveta. Oni navode da kompanija posluje nešto manje od jedne decenije, a za to vreme stekla je velik broj korisnika, ima sopstvenu produkciju, i rame uz rame je sa velikim striming servisima poput HBO-a, Diznija itd.
Izvor: BIZlife
Foto: Pixabay