Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix

    Netfliksu nikako NE ODGOVARA ukidanje ograničenja

    Medijska kompanija Netfliks saopštila je da je u trećem tromesečju zabeležila znatno manje novih pretplatnika nego u jeku prvog talasa pandemije zbog oštrije konkurencije u uslugama striminga i povratka tv prenosa sportskih događaja.

    U tromesečnom periodu zaključno sa septembrom, kompanija je neto povećala broj pretplatnika za 2,2 miliona. Očekivali su da će ih povećati za 2,5 miliona.

    U drugom kvartalu, u jeku prvog talasa pandemije, njihov broj je neto porastao za rekordan 10,1 milion.

    Ukupno su u periodu od januara do septembra neto imali 28,1 milion novih pretplatnika, više nego u celoj 2019, navodi se u izveštaju.

    U poslednja tri ovogodišnja meseca predviđaju neto šest miliona novih pretplatnika širom sveta.

    Netfliks je upozorio investitore da će nagli rast broja novih pretplata splasnuti u drugoj polovini godine ako se ukinu ograničenja zbog koronavirusa.

    Prihodi su im u trećem tromesečju poskočili 22,7 posto, na 6,44 milijarde dolara. Neto dobit uvećana je 18,8 posto, na 790 miliona dolara.

    Tokom tromesečja Netfliks je ponudio „Emily u Parizu“, „Enols Holmes“ i „Vrag sveg vremena“.

    Pionir striminga videozapisa pokušava da pridobije nove gledaoce i da se uspešno nosi s konkurencijom u pandemiji koja je publiku podstakla da zabavu potraži na internetu, budući da su bili prisiljeni da ostanu kod kuće, usled zatvorenih bioskopa i otkazanih sportskih takmičenja.

    Proteklih meseci takmičenja su u glavnim sportovima obnovljena, a Netfliksova konkurencija, uključujući AT&T-ov HBO Max i Peacockov Comcast, ponudila je publici nove mogućnosti.

    „Naš je udio u ukupnom vremenu posvećenom sadržajima na ekranu i dalje prično malen“, dodaju u Netfliksu.

    Izvor: Novac.hr

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE