Netflix kao ZLATNA KOKA: Srećnici koji su uložili na vreme, sad su truli bogataši
Pre gotovo deset godina Netflix je imao nešto više od 12 miliona pretplatnika koji su plaćali devet dolara mesečno kako bi u svoje poštansko sanduče dobijali omiljene filmove. Kompanija je tada vredela nekoliko milijardi dolara.
Međutim, ljudi koji su tada videli „dalje od DVD kaseta“ i uložili u hrabru viziju generalnog direktora Netfliksa, Rida Hejstingsa, napravili su posao decenije.
Naime, video servis dostupan korisnicima širom sveta, oborio je rekord kada je u pitanju vrednost deonica.
Vrednost uloženog miliona dolara na Netflixove deonice do 1. januara 2010. godine danas bi iznosila blizu 43 miliona dolara.
Povraćaj od 4,181 odsto, zaključno s petkom, nadmašio je pojedinačnu vrednost deonica kroz istoriju svih dosadašnjih članica S&P 500 grupe, kojoj se Netflix pridružio u decembru 2010. godine, prestigavši čak i vrednost akcija New York Timesa.
Daleko od svojih konkurenata, Netflix ima tržišnu vrednost od oko 148 milijardi dolara, što ga čini jednom od 40 najvrednijih američkih kompanija.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay
Pingback: Netfliks posao decenije: Ko je uložio na vreme, danas je 43 puta bogatiji | Srpski poslovni portal