Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nije pala u očaj kada je ugostiteljstvo propalo, počela je sa drugaricom NOVI BIZNIS

    Aktuelna situacija sa korona virusom i skoro dva meseca provedena u karantinu mnogim preduzetnicima dala je priliku i da razmisle o novim idejama i budu kreativni.

    Tako Biljana Starčević iz Beograda koja se već godinama bavi ugostiteljstvom nije pala u očaj zbog situacije u kojoj se porodični biznis našao, jer je kriza prodrmala najviše upravo taj sektor, već je hrabro odlučila da se bori za opstanak posla, ali i udruži snage sa svojom drugaricom koja se bavi tekstilom.

    Tako su zajednički počele da dizajniraju i šiju maske.

    „Shvatila sam u jednom trenutku da su maske naša realnost i da ćemo se na žalost, još dugo se družiti sa njima. Odlučila sam da počnem da radim maske sa svojom prijateljicom Snjezanom Dabović koja je druga generacija porodičnog biznisa u tekstilu. Dogovor je pao za kratko vreme, a ideje i planovi su samo nastavili da se nižu. Obe smo izuzetno srećne i zadovoljne što su nas okolnosti spojile i ne planiramo da se razdvajamo“, priča Biljana za BIZLife portal.

    Tako su sada i njihove maske (MSK maske) postale roba široke potrošnje i prodaju se u većim trgovinskim lancima, kao i maloprodajnim objektima, cvećarama, prodavnicama zdrave hrane, apotekama, knjižarama…

    Firme dele maske umesto olovke i upaljača

    Takođe, rade maske i za firme po zahtevu, koje ih dele kao poklone poslovnim partnerima umesto olovki ili upaljača, što je nekad bila praksa.

    Biljana kaže da joj je vreme korone i karantina doneo i jos jednu spoznaju – da bi mogla da se oproba u više poslova.

    Pomislila je da bi bilo dobro da se i u sumornu svakodnevnicu unese malo vedrine.

    „Kad se već ne vide naša lica i ekspresije na njima, pomislila sam da bi maske onda mogle između ostalog da govore o nama, i da onda dezeni na maskama budu takvi da mogu to da dočaraju“, priča Biljana.

    Sada u asortimanu imaju 140 dezena za odrasle i 115 dezena za decu, od apstraktnih, bliskih modernom mladom čoveku, ili svedenih za poslovno okruženje, pa do nežnih, sa motivima godišnjeg doba, prirode, životinja ili motiva omiljenih kućnih ljubamaca.

    Dečji dezeni su razigraniji i na njima su motivi sportova, domaćih i divljih životinja, pa do slika igračaka, sladoleda, slatkiša, knjiga…

    Slažu se sa ostatkom garderobe

    „Maske su kako vidim, i svuda u svetu postale sastavni deo outfita, pored svoje osnovne namene, pa smo drugarica i ja dopune sa novim dezenima radile razmišljajući i o slaganju sa ostatkom garderobe”, objašnjava Biljana.

    Na pitanje da li i ovakve prilike poput pandemije mogu da otvore neke nove vidike, u smislu promene posla, novih ideja, sagovornica BIZLife portal kaže da je ovo sigurno godina koja je svima nametnula promene, a da svako ima izbor da li će prihvatiti promene i prilagoditi se.

    „Verujem da smo u ovoj krizi naučili najviše do sada“, kaže ona.

    Maske su napravljene od nemačkog materijala koji je garant filtracije udahnutog aerosola i do 94 odsto, bez mirisa je i alergena. Karakterističan 3D oblik maske omogućava lakše disanje i prilagođavanje licu, a mogu se prati više puta, ručno i u mašini na 60 stepeni

     

    Primarna Biljanina delatnost je ugostiteljstvo, a dva restorana ona i suprug nasledili su kao porodični biznis.

    Kriza ih je, priča, dobro protresla i još uvek to radi, ali su posle prvog šoka uspeli nekako da održe biznis, čekajući malo bolja vremena za ugostiteljstvo.

    „Ova situacija nas je naučila i da se brzo prilagođavamo i da ukoliko nema adekvatnog feedbacka, opet menjamo nešto i borimo se“, ispričala je svoja iskustva Biljana Starčević.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE