Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Nije svejedno“ intervju sa Minom Tadić

    Slogan „Nije svejedno“ već je godinama u „narodnom govoru“ i vezuje se za kompaniju Nectar. Zato smo Mini Tadić,  direktorki korporativnih komunikacija Nectar grupe, pitanja postavljali u tom duhu.

    Da li mislite da je velikim brendovima, kao što je „Nectar“, svejedno kakve su im marketinške kampanje?

    Znam da „Nectaru“ NIJE SVEJEDNO. Koncept našeg brenda oslanja se na naš slogan, koji je postao jedan od najpamtljivih slogana, pre svega, zbog svog „opominjućeg“ karaktera ‒ jer nije svejedno koje i kakve izbore pravimo u životu. Mi smo domaća, porodična kompanija koju krase, pre svega, pobednički duh i vera u sebe. Nije nam svejedno kako poslujemo i mi naš slogan primenjujemo svuda, kako na procese proizvodnje, tako i na procese prodaje i komunikacije. Potrošač je u centru svega što radimo, zbog čega vodimo računa o poreklu voća i povrća, koje je domaće, dolazi sa naših plantaža i plod je saradnje sa preko 10.000 farmera. Podatak da svaka šesta jabuka koja ostane u Srbiji bude deo proizvoda „Nectar“ mnogo govori o našem ponosu. Ponosu, jer je baza našeg uspeha u domaćem voću i domaćim talentima, domaćoj inovativnosti i domaćoj kreativnosti. Za nas je autentična, struktuirana i integrisano postavljena brend komunikacija obaveza, jer samo tako možemo da držimo ritam u samom vrhu tržišne trke. Sigurno je i da smo jubilarnom, najnagrađivanijom kampanjom „Nectar ‒ već 20 godina nije svejedno“ razbudili svet advertajzinga i doneli svež, drugačiji pristup proslavi tako važnog jubileja.

    Na koji segment komunikacije kompanija „Nectar“ najviše obraća pažnje? Ili mislite da je to svejedno?

    Da bi brend postao i ostao veliki, svaki element mora da bude izuzetan: sâm proizvod, pakovanje i komunikacija sa kupcima i širom javnosti. Ako jedan od elemenata zakaže, potrošači to osete. Nije svejedno, jer od toga kako komunicirate, zavisi kako će vas videti i doživeti. Sa druge strane, nije svejedno ni kako komunicirate unutar kompanije, kao i sa saradnicima i partnerima. Domaćinski pristup i društveno odgovorno poslovanje – to je naš recept. Trudimo se da kroz konkretne akcije damo pozitivan primer društvu čiji smo deo.

    Komunikacije se u Srbiji u mnogim krugovima nazivaju „ženskom profesijom“. Da li je svejedno biti muškarac ili žena u ovom poslu?

    Nikad nije svejedno ko se bavi komunikacijama, ali ne zbog pola, nego zbog predanosti poslu. Činjenica je da je manje muškaraca u našoj branši, ali je, isto tako, činjenica da je većina njih koje znam odlična u tome. Šteta što se to priča, jer možda je baš to razlog što ih nema više, možda misle da to nije za njih. A jeste, i te kako. Potrebni su nam, kako u ovom poslu, tako i u drugim profesijama. Muške i ženske energije najbolje funkcionišu zajedno.

    Kakvo je danas obrazovanje potrebno jednom dobrom „komunikatoru“? Neka mišljenja su da je obrazovanje najvažnije, a druga da je sve stvar prakse. Da li je svejedno?

    Formalno obrazovanje je ulaznica u poslovni svet. Iskustvo kroz rad u sistemima je nadogradnja. Sve zavisi od vas, koliko ste spremni da radom u kompaniji, ali i upornim usavršavanjem i praćenjem relevantnih tema konstantno radite na sebi. Nije svejedno koliko truda ćete uložiti. A uložen trud uvek se isplati.

    Dugo ste u poslu komunikacija, radili ste u velikim kompanijama. Da li vam je nekad bilo svejedno? Šta vas je najviše „vuklo“ u poslu?

    Svi koji me poznaju mogu po mom pristupu poslu i ljudima da zaključe da mi nije svejedno. Puno energije ulažem u sve što radim, vremenom i iskustvom uspela sam da savladam emocije i da hladnokrvnije pristupam zadacima. Ono što me najviše vuče jeste cilj. Kada znam šta je to što me čeka i koji efekat će nešto što radim na kraju imati, moj pobednički duh i želja da tamo što pre stignem nepogrešivo me odvuku na cilj.

    Da li je budućnost marketinga u ljudima ili tehnologiji ili je svejedno šta će prevagnuti?

    Digitalne tehnologije otvorile su bezgranični prostor za komunikaciju brendova. U tom moru sadržaja postaje sve zahtevnije da se odskoči od svakodnevnih formata. Budućnost marketinga i komunikacija jeste u razumevanju potreba ljudi, produkciji relevantnog sadržaja umesto klasičnog oglašavanja, uzimanju aktivne uloge brendova, kroz davanje pozitivnih primera i društveno odgovorno i održivo poslovanje.

    Koje su situacije u životu kada kažete „Nije svejedno“?

    Ništa u životu ne uzimam „zdravo za gotovo“, a veoma mi je važno šta i kako radim i sa kim provodim vreme. Važna mi je porodica. Nisu u pitanju situacije. Ja, jednostavno, ustanem ujutru i odlučim da nije svejedno sa kim ću i kako ispuniti dan.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Komentari

    • milijana

      Njen izgled komunicira da se ugojila a nosi pretesnu haljinu jer tako to rade PR-ovi.

    • Radovanovna

      Prelepa, predivna, inspirativna! Bravo Mina! Svet bi bio lepši kada bi većina imala ovakav moto❣️

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE