Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nova marketing agencija koja će ostaviti trag

    Ivana Cvejić, direktorka marketinga, Keprom grupa

    • Kakav je novi pristup Keprom grupa primenila u sektoru marketinga i ostalim sektorima?

    Keprom grupa je i u 2021 nastavila sa pozitivnim promenama i unapređenjima u radu, a u sledećoj godini idemo korak dalje. U kompanijama koje se bave višestrukim delatnostima marketing treba da doprinese da preduzeća efektivno i efikasno reaguju i menjaju se u skladu sa promenama na tržištu. Naš glavni fokus su potrošači, dugoročna perspektiva i stalne inovacije. Prepoznali smo važnost tima i organizovali se kao agencija koja može da pruži sve marketing usluge, što nam dodatno omogućava strateški pristup i sinergetski efekat u radu. Sektor marketinga dobio je pojačanje u kreativnom, PR i digital segmentu, a tim se i dalje širi. Očekujem da će nam ova promena doneti višestruke pozitivne efekte zahvaljujući znanju, iskustvu i ekspertizi našeg tima. Od jula ove godine možemo da se pohvalimo i novim, modernim distributivnim centrom i upravnom zgradom u Šimanovcima, sa magacinom sa više od 8.000 kvadrata i radom u WMS-u.

    • Koliko je za vas važan tim sa kojim radite?

    Ljudi su najveće bogatstvo svake organizacije.

    Smatram da kada je tim dobro oformljen i radi u pozitivnoj atmosferi uz podršku i poverenje, svi ambiciozni ciljevi zapravo postaju lako dostižni.

    Keprom grupa nastaviće sa ulaganjem u ljude i osluškivanjem njihovih potreba radi proširenja znanja i motivacije zaposlenih. Nastavićemo da promovišemo vrednosti koje naši zaposleni žive  i radićemo na strategiji employer brandinga, jer nam je važno da budemo prepoznati kao poželjan poslodavac a tu poruku najbolje prenose naši zadovoljni zaposleni koji su osnova i srce kompanije.

    • Gde se trenutno nalaze Aksa i Keprom?

    Pored prijatnog mesta kupovine na kome se može pronaći sve za bebe i decu do školskog uzrasta, Aksa se kod naših potoršača percipira kao „više od radnje“ pre svega zbog visokog nivoa usluge i ekspertize naših prodavaca.

    Radimo na osluškivanju potreba potrošača, otvaranju novih objekata uz unapređenje programa lojalnosti, izgleda i funkcionalnosti online prodavnica. Nastavićemo da kao društveno odgovorna kompanija svim bebama koje su se rodile u Srbiji i BiH poklonimo „Aksa baby paket“ i budemo tu za sve mame i tate od prvog dana.

    I dalje ćemo biti orijentisani ka inovacijama i trudićemo se da ostanemo prvi izbor roditeljima i mesto na kome mogu da dobiju iskren savet i stručnu pomoć, kao i oslonac i podrška u najvažnijoj i najlepšoj životnoj ulozi – ulozi roditelja.

    Keprom će kao distributer od poverenja sa pojačanim timovima u sektoru logistike i marketinga u budućnosti moći da isporuči još kvalitetnije rezultate.

    Očekujemo da će naši najveći brendovi Chicco, Cybex, Kit&Kin, Evy baby, Nip, Lycia, Krauterhof, Pic, Flufsan u narednoj godini na osnovu postavljenih brend marketing strategija biti još bliži potrošačima, i da ćemo u budućnosti uspešno plasirati sve nove brendove.

    • Koji su dalji planovi za razvoj Keprom grupe sa aspekta marketinških aktivnosti?

    Digitalizacija  i velika količina sadržaja koja je prisutna vodi nas ka cilju da pružimo kvalitetnu informaciju i sadržaj koji će biti koristan svim čitaocima.

    U sledećoj godini u planu nam je da na kreativan i drugačiji način obezbedimo savete i odgovorimo na sve dileme sa kojima se porodica susreće u odrastanju mališana. Noviteti su trenutno u pripremi.

    Brze tržišne promene i izazovi sa kojima se susrećemo, uče nas da budemo proaktivniji i da stvorimo kvalitetne vrednosti koje odlikuju strateško planiranje, inovativnost, autentičnost i zadovoljstvo potrošača.

    Uz pozitivnu energiju gradimo snažan i kompaktan tim koji će ostaviti trag, a čije će se ideje pamtiti.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE