Novi doživljaj kupovine: 2020. nam je donela prvu VIRTUELNU PRODAVNICU

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi doživljaj kupovine: 2020. nam je donela prvu VIRTUELNU PRODAVNICU

    Prethodna godina postavila je brojne izazove i pokrenula biznis zajednicu na prilagođavanje koje samo po sebi otvara vrata za inovacije. Mnoge kompanije su u godini pandemije kreirale rešenja koja, u nekim drugim uslovima možda ne bi imala toliki odjek, ali iz trenutne vremenske perspektive predstavljaju dobru osnovu za trendove koji će se zadržati i u budućnosti. Iako se čini da su nas specifične okolnosti gurnule u novu eru, brzo usvajanje novih digitalnih navika potvrdilo je da smo u osnovi bili spremni.

    Upravo u tom periodu nastaje prva hibridna prodavnica u Srbiji. Njena  adresa ne može se pronaći ni na jednoj mapi, ili adresaru, a dostupna je svima. U pitanju je virtuelna prodavnica kompanije Vip, koja predstavlja spoj fizičke i onlajn kupovine, gde nas u onlajn prodavnici zaista uslužuje prodavac, a mi, jednostavno, sedimo kod kuće. Zvuči prilično jednostavno? Zaista i jeste.

    Virtuelna prodavnica funkcioniše tako što vas savetnik kontaktira putem jednosmernog video poziva nakon što ste uneli svoj broj telefona u predviđeno polje na sajtu. Dakle,  sa vaše strane se uspostavlja audio-vizuelna vezu, dok savetnik ima samo audio vezu, zarad zaštite vaše privatnosti. Možete da zavirite u svaki kutak radnje, konsultujete se sa savetnikom prodaje, ali i pogledate prikaz proizvoda iz ruke kako biste se uverili u verodostojnost boje, ili veličine uređaja. Za kupovinu proizvoda dovoljan je usmeni dogovor, podaci za isporuku se usmeno diktiraju savetniku, a usluge se aktiviraju od trenutka isporuke i potpisaivanja dokumentacije od strane korisnika. Vreme isporuke je 3 dana za Srbiju, a na području Beograda dostupna je i usluga “dan za dan”, za sada jedinstvena na tržištu.

    Drugačiji pristup, a opet dovoljno poznat, objedinjuje ono najbolje iz onlajn kupovine i fizičkog odlaska na prodajno mesto, originalna ideja je da zadovoljite promenjene potrebe korisnika i probudite nov doživljaj.

    Virtuelna prodavnica je posebno obradovala građane koji u svojoj blizini nemaju Vip centar, jer sada imaju pristup celokupnom asortimanu ovog operatera iz udobnosti svog doma u bilo kom kraju Srbije. Pored toga, kako se većina usluga na tržištu uveliko prilagođava individualnim potrebama korisnika, ovo je idealan primer personalizacije onlajn kupovine – savetnik je posvećen isključivo jednom korisniku u određeno vreme i to zapravo jeste ono što ovu uslugu razlikuje od klasične onlajn prodaje.

    Ljudi su uvek znatiželjni da isprobaju nova inovativna rešenja na tržištu, ali samo ona koja za njih imaju pravu vrednost postaju deo njihove svakodnevice. Virtuelna prodavnica je jedna od njih. Format u kom se tehnologija i ljudsko delovanje međusobno dopunjuju i što je najbitnije, potvrda da tehnologija ima moć da istinski preoblikuje naša iskustva i omogući nam da kreiramo kvalitetniji život u digitalnoj eri.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Vip

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE