Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi nivo marketinga: Kozmetički gigant šalje proizvode u SVEMIR – BUKVALNO!

    Kozmetički gigant Este Lauder planira da pošalje jedan od svojih seruma za negu lica na četvoročasovno fotografisanja koje će obaviti NASA-ini astronauti. Brend će platiti NASA-i oko 128.000 dolara da pošalje svoj serum za noćnu negu u svemir.

    Svemirska letelica koja će dostaviti proizvode u komercijane svrhe, uključujući i seme rotkvica, novi toalet i 10 boca seruma Este Lauder, biće lansirana iz Virdžinije naranije 1. oktobra i biće potrebno oko četiri dana da stigne do Internacionalne svemirske stanice, saopštile su kompanije.

     

    View this post on Instagram

     

    ● In a bid to stand out in a crowded field, the beauty giant will use the International Space Station as a marketing prop. Link in bio for more.⠀ ⠀ ● Estee Lauder is sending its newest skincare formula into space, and it’ll cost only about as much as paying a big influencer for a few Instagram posts.⠀ ⠀ ● The U.S. cosmetics giant is spending $128,000 for NASA to fly 10 bottles of its skin serum to the International Space Station. Once there, astronauts will take pictures of Estee Lauder’s Advanced Night Repair in the cupola control tower, which has panoramic views of the cosmos. The images will be used on social media, with the company planning to auction one bottle off for charity when the items return to Earth this spring.⠀ ⠀ ● The global recession, triggered by the coronavirus pandemic, has pushed brands to get more creative with their advertising because consumers are cutting back. Within beauty, several companies are spending less on traditional ads, while looking for new ways to break through the glut of content out there. In a press release, Estee Lauder highlighted it being the “first beauty brand to go into space” as a means to tout its “skincare innovation.”

    A post shared by Bloomberg Businessweek (@businessweek) on

    NASA-ini astronauti će fotografisati serum u Kupoli Stanice, tj opservatoriji sa sedam prozora koji pružaju panoramski pogled na svemir.

    Planirano je da snimanje traje oko četiri i po sata, navodi se u sporazumu dve kompanije. Astronauti se tom prilikom neće naći na fotografijama, niti im je dodatno plaćen posao fotografa.

    Proizvodi će se na Zemlju vratiti na proleće, a Este Lauder će prodati na aukciji jedno pakovanje iz svemira u dobrotvorne svrhe.

    Fotografisanje je deo NASA-inih napora da promoviše poslovne mogućnosti na Internacionalnoj svemirskoj stanici. Posada će oko 5 odsto vremena da posveti komercijalnim aktivnostima, što ukupno iznosi oko 90 sati od ukupnog rada astronauta godišnje.

    Este Lauder je prvi kozmetički brend čiji će proizvodi biti lansirani u svemir, navodi se u saopštenju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE