Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Odgovorno koračamo ka budućim uspesima

    Ball korporacija je za 15 godina poslovanja u Srbiji ostvarila rekordne rezultate, o čemu, u autorskom tekstu za BiZLife govori Nikola Narančić, direktor prodaje za jugoistočnu Evropu u kompaniji Ball.

    Za petnaest godina rada iz beogradske fabrike Ball korporacije za proizvodnju aluminijumskih limenki za piće izašlo je čak 18 milijardi limenki. Rezultat za ponos, a kada se tome doda još i činjenica da limenke iz Beograda odlaze na više od 20 tržišta širom sveta, jasno je zašto je Ball korporacija nezaobilazan oslonac izvoznog bilansa Srbije i državne ekonomije.

    Iza ovih rekordnih brojki prodaje stoje znanje, timski rad i poverenje kupaca. Partnerstvo i bliskost sa našim kupcima su osnovne vrednosti koje negujemo. Praćenje njihovih potreba i želja, kao i neprekidne inovacije učinili su da aluminijumska limenka postane najpoželjnija ambalaža za piće na prostoru Jugoistočne Evrope.

    Ball korporacija sarađuje sa brojnim partnerima i svima, bez obzira na veličinu i zastupljenost na tržištu, prilazi sa istim stavom.  Neizmerno sam ponosan što smo ostvarili tolika partnerstva i što svim našim kupcima, od malih pivara do velikih korporacija, pružamo isti kvalitet i istu podršku u ostvarivanju njihovih biznis ciljeva. Zajedno sa njima težimo perfekciji, obraćamo pažnju na detalje i ne gubimo fokus u ispunjavanju onoga što smo zamislili. Timovi Ball-a uvek su na raspolaganju klijentima sa ciljem da odgovore tržišnim zahtevima i njihove želje pretvore u realnost. U moderno doba koje karakterišu dinamične promene i brzi razvoj tehnologije, kreativnost i inovativnost se visoko cene i u osnovi su naše poslovne filozofije.

    Prioritet kompanije u narednom periodu ostaće dugoročna održivost poslovanja i proizvoda sa ekološkog, društvenog i ekonomskog aspekta. Ball fabrika u Beogradu je prva fabrika kod nas koja kompletnu proizvodnju realizuje uz pomoć 100% obnovljivih izvora energije. Ovakav vid proizvodnje uveden je istovremeno u sve Ball fabrike u Evropi. Mi u Ballu svakodnevno edukujemo i ohrabrujemo potrošače da se odluče za aluminijumsku limenku za piće čijom se reciklažom čuva budućnost naše planete. Kroz akcije evropske inicijative “Svaka limenka se računa“ i lokalne Recan fondacije podsećamo najširu javnost da je limenka istinski ekološko pakovanje koje se može reciklirati neograničen broj puta.

    Trudimo se i da brojnim aktivnostima damo dobar primer i pokažemo da smo odgovorna kompanija koja pomaže zajednici.

    Temelj za budućnost i nove godine uspeha smo već postavili. Sad, svi zajedno, vredno i marljivo nastavljamo da gradimo i razvijamo kompaniju Ball u Srbiji i verujem da dobri rezultati neće izostati.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife magazin/Ball korporacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE