Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Olakšano obavljanje bankarskih usluga uz „Moji podaci za banku“

    Usluga „Moji podaci za banku“, koju su zajednički predstavili eUprava Vlade Srbije, Udruženje banaka i pojedine poslovne banke, u budućnosti će omogućiti znatno brže i lakše obavljanje bankarskih usluga. O ovoj saradnji državnog i privatnog sektora, kao i pogodnostima koje donosi građanima, razgovarali smo za BIZLife portal sa Slavicom Pavlović, predsednikom Izvršnog odbora Eurobank.

    Gospođa Pavlović navodi da je ova usluga rezultat brojnih aktivnosti u vezi sa procesom digitalizacije koji je Vlada Srbije proglasila jednim od svojih prioriteta: „Zahvaljujući tome što građanima obezbeđuje kvalitetne digitalne usluge, a kompanijama pogodan ambijent za razvoj i unapređenje poslovanja, digitalizacija zasluženo postaje jedna od najvažnijih tema za celokupnu ekonomiju zemlje“, kaže Pavlović.

    • Na koji način nova usluga „Moji podaci za banku“ olakšava obavljanje bankarskih poslova građanima?

    Svi građani koji žele da apliciraju za neki od kredita, ubuduće će moći svoje lične podatke i dokumenta banci da dostave u digitalnom formatu, preko portala eUprava. Usluga „Moji podaci za banku“ omogućava apliciranje za kredit bez overavanja potvrde o zaposlenju i visini zarade kod poslodavca ili u penzionom fondu za penzionere, kao i da jednim dolaskom u banku realizuju kreditni proizvod.

    Ova nova usluga predstavlja važan korak ka zajedničkom cilju na kome ćemo i ubuduće vredno raditi – da kroz proces digitalizacije za korisnike bankarskih usluga pojednostavimo i unapredimo razne procedure i na taj način uštedimo i vreme i novac, i smanjimo  papirologiju.

    • Čini se da su banke u proteklom periodu, a posebno tokom pandemije, napravile velike iskorake u modernizaciji svojih usluga?

    Ubrzani tehnološki razvoj promenio je potrebe i očekivanja klijenata, i sledstveno, način poslovanja banaka koje razvijaju nove, inovativne proizvode i usluge za digitalno doba. Upravo u bankarskom sektoru, digitalni kanali postali su dominantni pri obavljanju svakodnevnih transakcija klijenata, fizičkih i pravnih lica.

    Klijenti sada račune mogu da plate skeniranjem QR koda, a uskoro očekujemo da će moći da izvrše prenos sredstava prijatelju samo izborom broja telefona iz imenika. Sve veći broj građana svoje gotovinske transakcije obavlja na bankomatima najnovije generacije bez obzira na radno vreme ekspozitura, a u skladu sa sopstvenom poslovnim ili životnim ritmom.

    Finansijske transakcije danas su brže neko ikad, a očekivanja klijenata sve veća. Verujem da će usluga ’Moji podaci za banku’ doprineti pružanju jedinstvenog korisničkog iskustva našim klijentima, i da će pomoći da procese učinimo još bržim i efikasnijim.

    • Eurobank je nedavno proglašena za najaktivniju emisionu banku od strane Evropske banke za obnovu i razvoj, koliko su ovakva priznanja značajna za vas?

    Eurobank je sedmu uzastopnu godinu proglašena za Najaktivniju emisionu banku u Srbiji u 2020. u okviru Programa za podsticanje trgovine (TFP) Evropske banke za obnovu i razvoj. Posebno nam je drago što je Evropska banka za obnovu i razvoj prepoznala naše napore da pružimo svaku podršku celokupnoj srpskoj privredi i preduzetništvu tokom prethodne, veoma specifične godine. Tokom pandemije korona virusa suočili smo se sa brojnim izazovima, posebno u međunarodnoj trgovini. Međutim, zahvaljujući fleksibilnosti i razumevanju potreba izmenjenog finansijskog tržišta, uspeli smo da ostvarimo odlične rezultate i da uspešno dočekamo 2021. godinu.

    • Imajući u vidu da je strateško opredeljenje Eurobanke da kontinuirano radi na unapređenju svog poslovanja, da li klijenti banke mogu da očekuju novitete koji će dodatno olakšati bankarske poslove?

    Od samog početka poslovanja u Srbiji, Eurobanka teži stalnom usavršavanju postojećih procesa i proizvoda uz primenu inovativnih rešenja i usluga koje idu u korak sa savremenim tokovima i prilikama koje nudi ubrzana digitalizacija. Kroz interakciju s korisnicima naših usluga, ali i pažljivim osmatranjem i analiziranjem njihovih potreba, nastojimo da odgovorimo na sve zahteve klijenata i unapredimo njihovo zadovoljstvo našom saradnjom, što je i jedno od osnovnih merila našeg uspeha. 

    ==============================================================================================

    Novi ugovor sa svetski poznatim FK Mančester junajtedom

    Eurobank je nedavno potpisala i novi ugovor o saradnji sa svetski poznatim fudbalskim klubom Mančester junajted, čime je nastavljeno uspešno partnerstvo koje traje od 2014. godine. Zahvaljujući ovoj saradnji, klijenti Eurobanke mogu postati vlasnici kobrendirane debitne, kreditne i prepaid platne kartice sa znakom Mančester junajteda. „Od početka ovog partnerstva, izdali smo gotovo 30.000 Eurobank Mančester junajted kobrendiranih kreditnih, debitnih i prepaid platnih kartica. Zahvalni smo Mančester junajtedu na izuzetnoj saradnji i sigurni smo da ćemo i ubuduće nastaviti sa projektima koji su od velikog značaja za bankarsko tržište, ali i čitavu zajednicu.

    ==============================================================================================

    Izvor: BIZLife

    Foto: ND Studio

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE