Osam načina da vežbe istezanja uklopite u svoj dan

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Osam načina da vežbe istezanja uklopite u svoj dan

    Vežbe istezanja su toliko važne, da nema potrebe o njihovom značaju govoriti. Međutim, nekako je postalo veoma lako da se ove vežbe preskoče. Zbog toga, predstavljamo osam jednostavnih načina kako da vežbe istezanja uklopite u svoj dan.

    1. Podsetite sebe na sve bitne razloge za istezanje. Bolja fleksibilnost, priprema tela za vežbanje ili hlađenje posle treninga, vraćanje mišića u ravnotežu, smanjenje grčeva i bolova i mišićima i pomaganje telu i umu da se opuste samo su neke od prednosti istezanja.
    2. Stavite opremu za istezanje na neko prometno mesto. Držite podlogu, traku za jogu, blok ili nešto slično što vas asocira na istezanje na mestu pored koga svakodnevno prolazite, kao podsetnik. Ovaj savet ne deluje uvek, ali deluje ponekad, što je sasvim dovoljno.
    3. Uvedite sitne navike. Odaberite jednu ili dve vežbe istezanja za koje znate da čine da se osećate bolje i samo njih radite, makar jednom dnevno. Uklopite ih na najlakši mogući način kako ne bi delovale naporno. A onda možete da dodate još jednu kad vam ovo postane navika ili kad počnete da žudite za onim dobrim osećajem u telu koji imate nakon istezanja.
    4. Iskombinujte navike. Radite istezanje dok slušate omiljeni podkast, pustite strim sa omiljenom serijom i istežite se tokom neke od epizoda, dok čekate da bude gotova kafa ili dok perete zube. Korišćenje navike koja već postoji je skoro kao sistem podrške za novu naviku sa kojom se još niste srodili.
    5. Planirajte unapred. Planiranje nije svima omiljena aktivnosti, ali oni koji to vole da rade, trebalo bi da dodaju istezanje u kalendar kao podsetnik. Ovo je posebno korisno ako već radite planirane vežbe. Samo dodajte još pet minuta na kraju, pre nego što uopšte počnete.
    6. Učinite istezanje manje formalnim. Ako mnogo sedite tokom dana, ustanite i krećite se okolo, uradite jednu ili dve vežbe istezanja, a onda ponovo sedite. Čak će i istezanje dok sedite biti od pomoći.
    7. Koristite tehnologije. Postoji mnogo aplikacija i fitnes trekera koji vas podsećaju da ustanete, dišete itd, a u ove podešene podsetnike možete da ubacite i par vežbi istezanja.
    8. Osluškujte svoje telo. Ako ste ukočeni, ako vas boli kad ustajete ili vam stopala previše trnu, shvatite to kao znake da je vašem telu potrebna ljubav – možda baš u obliku ciljanog istezanja. Nema potrebe da traje pola sata, dovoljno je i mnogo manje vremena.

    Budite nežni prema sebi kad su ovi saveti za istezanje u pitanju. Vođenje računa jer telo treba da bude prioritet, ali ponekad je prioriteta toliko mnogo da jedan zamenjuje drugi.

    Izvor: BIZLife/self.com/Šona Hariosn

    Foto: ilustracija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE