Otvorena PRODAVNICA REČI u Ušće Šoping Centru

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Otvorena PRODAVNICA REČI u Ušće Šoping Centru

    Novinari su danas na konferenciji za medije održanoj u bioskopu Cineplexx u UŠĆE Shopping Centeru prisustvovali svečanom otvaranju “PRODAVNICE REČI”. Ova jedinstvena prodavnica je prvo otvorena u Beogradu u 11 časova, a pola sata kasnije i u svetu. Naime, potpuno autentična ponuda je predstavljena prvo u ONLINE prodavnici na srpskom, a potom na platformi na engleskom jeziku. Iako se radi o online prodavnici, otvorena je u UŠĆE Shopping Centeru kao jedinstvenom mestu u Beogradu gde su posetioci u mogućnosti da uživaju, ne samo u kupovini, već i u najraznovrsnijim doživljajima, druženjima, sastancima, motivacionim govorima. Jedinstvena prodavnica u jedinstvenom šoping centru!

    Pored ulaza ove čudesne prodavnice stoji tekst: “Reči su moćne​. Reči mogu potpuno izmeniti životni tok. Zato je potrebno shvatiti koliko su ozbiljan proizvod. A što je najvažnije, ne postoji osoba u čijem životu ne igraju važnu ulogu. Od njih nekada zavisi uspon ili pad, pa čak i sam život.” Jedinstvena online PRODAVNICA REČI je od danas otvorena za sve posetioce na portalima: www.prodavnicareci.com i www.thewordsmarket.com

    Vesna Vlatković, autor i vlasnik idejnog koncepta prodavnice predstavila je raznovrsnu ponudu, a nije izostalo iznenađenje prisutnih da je na ovom mestu moguće naručiti izradu tekstova, pisanje govora za različite prilike, pisanje poezije, pa čak i knjiga. A najluksuzniji proizvod je “magična reč” – mogućnost kupovine ne samo reči već i ideja. Napomenula je, da trenutkom kupovine, kupac postajete vlasnik reči i dobija moć da ih upotrebi. Kada su u pitanju usmene reči, Autentičan program edukacije je takođe jedinstven jer će ga, po sopstvenom programu zasnovanom na izuzetnom iskustvu, držati zvanično Najbolji PR Balkana za 2020. godinu. Trening “Uspeh u pet koraka” otvoriće put uspeha mnogim mladim menadžerima. Na pitanje o ceni proizvoda, gospođa Vlatković je odgovorila: “U našoj prodavnici će biti skupi proizvodi. Nikada neće biti rasprodaja jer nikada nećemo umanjiti vrednost reči. Ali će zato biti poklona i darivanja i kreativne zabave sa posetiocima kroz konkurse – Reč po reč-nagrada.“ Vesna Vlatković se posebno zahvalila prijateljima prodavnice koji su i pre otvaranja, vizionarski prepoznali i podržali koncept, poklonivši mu poverenje.

     

    Nevena Martinović, PR i Digital Menadžer UŠĆE Shopping Centera, je u svom obraćanju naglasila da je upravo UŠĆE brend prepoznat kao sinonim za kupovinu u zemlji i regionu, ali i mesto koje postavlja standarde na tržištu i gde se sve prvo desi, pa tako i otvaranje ove jedinstvene prodavnice. Takođe izrazila je i zadovoljstvo što mogu da podrže i stvaranje jednog novog brenda i požela im puno lepih i inspirativnih reči.

     

    Specijalni gost na ovom nesvakidašnjem događaju je bila Brana Antović, vlasnik i urednik bloga Brana’s divine world, koja je od strane domaćina izabrana kao „osoba od reči“. Prepoznata je kao ličnost koja poštuje reči, u svom radu neguje autentičan stil komunikacije i odevanja, ali što je najvažnije osoba koja stoji iza svojih reči jer ima stav.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE